Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

Inzicht in trends en
consumentenvoorkeuren


Big Data Analytics

Big data zijn vluchtig, complex, omvangrijk en ongestructureerd. Dat maakt big data lastig te analyseren en toe te passen. Maar ze zijn uiterst waardevol voor bedrijven, organisaties en marketeers. Want ze bevatten enorm veel informatie. De data creatives van MarketResponse maken ongrijpbare big data voor jou helder en inzichtelijk. En we helpen je bij een succesvolle implementatie voor jouw organisatie.

 

5 redenen om marketing data science toe te passen

Haal het maximale uit jouw sales- en marketingdata.

Download hier

Download de whitepaper Marketing Data Science as a Service

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Big Data Analytics voor toekomstgerichte marketing

Met Big Data Analytics ontdek je verborgen patronen, onbekende correlaties, trends en consumentenvoorkeuren. Big data analyseren is de next step in data-analyse en maakt gebruik van predictive analytics, data mining en natural language processing. Big Data Analytics (marketing data analytics) van MarketResponse helpt je bij de verbetering van je marketing en dienstverlening.

Big Data Analytics is meestal geen aparte discipline binnen een organisatie. Daarvoor is het te specialistisch. Bovendien bestaat big data uit ongestructureerde data die gecombineerd moeten worden met het verzamelen en analyseren van andere data en media. Big Data Analytics wordt daarom vaak ingezet om consumentengedrag te monitoren en te voorspellen en wordt zo marketing data analytics.

Het inzetten van Big Data Analytics kan je organisatie veel voordelen bieden. Zo leiden de analyses tot effectievere marketingbeslissingen, nieuwe omzetkansen en betere service. En ze bieden zicht op factoren die gedrag beïnvloeden. Maar ook voor non-profit biedt het kansen. Zo kun je met Big Data Analytics de effectiviteit van beleid en acties bepalen, risico’s voorspellen en de dienstverlening verbeteren. Maar het grootste voordeel is dat je met Big Data Analytics meer zekerheid hebt bij het nemen van beslissingen.

Direct kennismaken?

Frank Bos
Business Development Manager

frank.bos@marketresponse.nl

+31 6 13 66 04 10

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.