Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

CMNTY methoden voor kwalitatief onderzoek

Met het CMNTY platform kan je verschillende methoden toepassen die nodig zijn voor kwalitatief onderzoek. Welke onderzoeksmethoden er zijn vind je hieronder:

  • Focusgroepen: met de kwalitatieve analyse-tool stuur je de focusgroepen aan en dirigeer je je onderzoeksprojecten. Je verbetert de resultaten met de moderatietools en geautomatiseerde transcriptie.
  • Diepte-interviews (IDI’s): met individuele interviews achterhaal je het oordeel van mensen over een bepaald idee of een bepaalde situatie.
  • Etnografisch onderzoek: met inzichten in gedrag en interacties ontdek je de potentie voor productinnovatie.
  • Inzicht community’s: in een besloten omgeving interactie met je deelnemers die aan meerdere onderzoeksprojecten (kunnen) deelnemen.
  • Dagboek: maak dagboektaken voor feedback van deelnemers op kerngebieden.
  • Co-creatie: samen ontwikkel je nieuwe concepten, oplossingen, producten en diensten.
  • In-the-moment onderzoek: verzamel informatie op het moment dat de consument het product of de dienst ervaart.
  • Concept testen: evalueer consumentenoordelen van een nieuw product of idee vóór de marktintroductie.
  • In-home gebruikerstesten (ihut): laat je product of dienst thuis door consumenten testen.
  • Product- en conceptontwikkeling: het volledige traject van een product, inclusief het identificeren van een behoefte, het concept en het ontwerp.
  • Gebruikerservaring testen: bepaal hoe een website met maximaal resultaat met de bezoekers kan communiceren.
  • Customer journey onderzoek: ontdek unieke kansen op basis van een goed begrip van klantervaringen.

Meer weten?

Dirk van Gameren
Sales Manager EMEA

dirk.vangameren@marketresponse.nl

+31 + 10 18 13 01

Feedback

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.