Betekenisvolle informatie in tijden van corona (COVID-19)

MarketResponse peilt al sinds februari in opdracht van de overheid en van overige relaties de impact van de coronacrisis bij een representatieve groep Nederlanders. We vinden het belangrijk een deel van die informatie ook breder te delen. 

In dit dossier vind je onze publicaties over de resultaten verzameld. Daarnaast tref je duiding en inzicht en strategische verkenningen voor het leven ná corona.

Merken staan buitenspel, het kapitalisme loopt ten einde

Merken staan buitenspel, het kapitalisme loopt ten einde

‘Nederlanders toonden zich zeer flexibel tijdens intelligente lockdown’

‘Nederlanders toonden zich zeer flexibel tijdens intelligente lockdown’

‘Economische impact coronacrisis lijkt bij medewerker nog niet ingedaald’

‘Economische impact coronacrisis lijkt bij medewerker nog niet ingedaald’

Maakt de coronacrisis ons duurzamer? Peiling geeft een verrassend antwoord.

Maakt de coronacrisis ons duurzamer? Peiling geeft een verrassend antwoord.

Creative destruction: nu innoveren voor de 1,5 meter samenleving én daarna

Creative destruction: nu innoveren voor de 1,5 meter samenleving én daarna

In gesprek met transitiebestuurder Willem Lageweg: Zien wat nodig is om naar een gezonde samenleving te migreren

In gesprek met transitiebestuurder Willem Lageweg: Zien wat nodig is om naar een gezonde samenleving te migreren

Altijd Up To Data? Abonneer je hier op onze nieuwsbrief

Representatieve peiling MarketResponse: Consumenten na verlenging maatregelen minder geremd in hun koopgedrag

Representatieve peiling MarketResponse: Consumenten na verlenging maatregelen minder geremd in hun koopgedrag

Het BSR-model verklaart waarom de ene Nederlander heel anders reageert op de coronacrisis dan de andere

Het BSR-model verklaart waarom de ene Nederlander heel anders reageert op de coronacrisis dan de andere

Willen we onze privacy opgeven voor het maatschappelijke belang?

Willen we onze privacy opgeven voor het maatschappelijke belang?

Klantbeleving in de 1,5 meter-samenleving: communicatie is het toverwoord

Klantbeleving in de 1,5 meter-samenleving: communicatie is het toverwoord

Gastblog: Waarom webwinkels sinds de coronacrisis het nóg moeilijker hebben dan stenen winkels

Gastblog: Waarom webwinkels sinds de coronacrisis het nóg moeilijker hebben dan stenen winkels

In gesprek met verandermanager Hubert Jehee: “De natuur is de echte master of the universe”

In gesprek met verandermanager Hubert Jehee: “De natuur is de echte master of the universe”

Wat doet de coronacrisis met de goede doelen-markt?

Wat doet de coronacrisis met de goede doelen-markt?

In gesprek met Shell-HR-topman Jack Tabak: “Bouw juist in tijden van crisis aan loyaliteit en vertrouwen”

In gesprek met Shell-HR-topman Jack Tabak: “Bouw juist in tijden van crisis aan loyaliteit en vertrouwen”

In gesprek met zorgbestuurder Anke Huizenga: “Ik bouw een brug terwijl ik erop loop”

‘Onze gewijzigde blik op de toekomst’

‘Onze gewijzigde blik op de toekomst’