
Reputatieonderzoek
Krijg zicht en grip op je reputatie
Grip op je reputatie
Niets is waardevoller dan een goede reputatie. Met MarketResponse reputatieonderzoek weet je én verbeter je het beeld dat stakeholdergroepen van je hebben. Niet met een eenvoudige enquête, maar gebruikmakend van een wetenschappelijk model dat kijkt naar alle relevante reputatiedrivers. Het resultaat: insights, richting en perspectief. Oftewel grip.
De reputatie van jouw organisatie weegt zwaar mee in de beslissing van klanten om voor jou te kiezen. Je hebt vast zelf ook een beeld van jouw reputatie. En in hoeverre dat afwijkt van het gewenste imago. Maar klopt dat beeld? En weet je precies waar je aan moet werken en waar jouw kansen liggen?
Tijd voor het reputatieonderzoek van MarketResponse. Géén oppervlakkige enquête, maar een diepgravend onderzoek dat je echt inzicht geeft.

Holistisch perspectief
Met het reputatieonderzoek van MarketResponse brengen we jouw reputatie exact in kaart. Vanuit een holistisch perspectief, want een reputatie is gebaseerd op vele facetten. Hiervoor gebruiken we kwantitatief onderzoek én kwalitatieve methoden. De feiten én de verhalen erachter.
Outside-in en inside-out
In een aantal stappen schetsen we een compleet beeld van je organisatie. Concrete insights die richting en perspectief geven. Outside-in en inside-out worden samengebracht. Je weet precies waar werk aan de winkel is om je reputatie bij te schaven. Reputatieonderzoek van MarketResponse geeft je grip op je reputatie en helpt je op weg naar een ijzersterk imago.