
Medewerkersonderzoek
Gemotiveerde medewerkers, loyale klanten
Klanttevredenheid begint en eindigt bij de betrokkenheid van je medewerkers. Een medewerker die enthousiast is over z’n werk(plek), straalt dit ook uit naar de klant. Wij zien dan ook een directe link tussen Customer Experience (CX) en Employee Experience (EX). Weet jij precies wat er leeft onder jouw medewerkers? Niet? Vraag het ze!

Wie wil dat de klant koning is, zet de medewerker centraal
In deze download laten wij je zien hoe MarketResponse kan helpen om ook in jouw organisatie de directe koppeling tussen EX en CX te leggen.
EX = CX
Elke organisatie weet hoe bepalend medewerkers zijn voor de klantbeleving. Het gaat niet alleen om kennis en kunde, maar vooral om motivatie en bevlogenheid. Voelen medewerkers zich gewaardeerd? Zijn ze oprecht betrokken bij de missie en kernwaarden van jouw bedrijf? Dat is lastig af te leiden uit alleen het sollicitatiegesprek en een periodieke beoordeling. Het liefst wil je continu de vinger aan de pols houden. Zo kun je tijdig schakelen en obstakels wegnemen zodat medewerkers de juiste ondersteuning krijgen om te groeien en te ontwikkelen. Zo worden en blijven zij waardevolle ambassadeurs van je merk en missie.
EX helder in beeld
Wil je weten of medewerkers zich nog steeds verbonden voelen met je organisatie, missie en waarden? Zijn ze blij met hun baan en werksituatie? Vraag het, onderzoek het. MarketResponse biedt medewerkersonderzoek dat de mate van tevredenheid en betrokkenheid helder in beeld brengt. Het geeft bovendien concrete handvatten voor verbetering, ook als het gaat om actuele thema’s. Dat is goed voor je medewerkers, je klanten en voor je arbeidsmarktpositie.
Tussentijds snel de stemming peilen
Hoe is werkdruk op dit moment? Hoe bevalt de verhouding thuiswerken en op kantoor zijn? Met de Pulse Survey van MarketResponse maak je tussentijds snel (online) relevante thema’s inzichtelijk. Meet direct het sentiment van de hele organisatie of van een afzonderlijke afdeling. Hou moeiteloos een vinger aan de pols en onderneem indien nodig actie.