Succesvolle proposities voor mens, merk en maatschappij
Hoe kom je van purpose naar praktijk? Kun je concrete producten, diensten of activiteiten ontwikkelen, die de waarde voor de klant versterken en aantoonbaar bijdragen aan een betere wereld? Dat vraagt om duurzaam innoveren. Complexer dan ‘gewoon’ innoveren, maar met een grotere kans op blijvende resultaten en meer impact. Gebaseerd op de principes van Design Thinking, geschraagd door een fact-based aanpak en succesvolle innovatietools.
5 principes van duurzaam innoveren
Er zijn 5 principes die ten grondslag liggen aan duurzame innovatie. In de whitepaper gaan we daar uitgebreid op in. Vervolgens hebben we in de waardeketen 10 succesvolle innovatiepatronen onderscheiden die je als inspiratiebron voor het ontwikkelen van ideeën kunt gebruiken.
Hoe vind je de ‘sweet spot’ tussen klant, maatschappij en merk? MarketResponse helpt organisaties duurzaam innoveren op basis van data science, human insights, design thinking, strategieontwikkeling en implementatiekracht.