Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

Direct Feedback: Diepgaand inzicht door voortdurend meten van klantbeleving

Direct feedback verzamelen voor klanttevredenheid

Als klantgerichte organisatie wil je tevreden klanten. Maar hoe ervaren klanten jouw product, dienstverlening, service of klantencontact? Een jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek levert veel informatie op. Maar je mist ook veel. Je hebt diepgaander inzicht nodig om te weten wat er beter kan en een andere werkvorm feedback verzamelen. En je wilt direct kunnen zien of een aanpassing ook daadwerkelijk leidt tot een hogere tevredenheid.

Je klant dichter op de huid zitten (zonder ergernis te wekken)

Een algemeen, jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek als instrument voor klantfeedback is prima. Je krijgt hiermee inzicht in de momenten waarop het volgens jouw klanten nog beter kan en die grote invloed hebben op hun algemene tevredenheid en loyaliteit. Bijvoorbeeld het contact met de klantenservice of de levering van je product.

Om jouw prestaties op die momenten van de waarheid te kunnen verbeteren volstaat het niet om één keer per jaar te meten. Je wilt je klant dichter op de huid zitten. Direct feedback vragen aan klanten. Wat kan op details beter, wat loopt op dit moment niet zo lekker? Als je iets aanpast wil je direct klantfeedback. Werkt dit beter, word je hier blijer van? Dus moet je continu en direct feedback verzamelen. MarketResponse heeft een ideaal instrument voor feedback vragen aan klanten en de werkvorm feedback verzamelen, dat zich al jaren in de praktijk bewijst: Direct Feedback.

Direct Feedback is een complete feedbackoplossing waarmee jouw organisatie gestructureerd de loyaliteit van jouw klanten kan versterken. Feedback software, snel inzetbaar, makkelijk in te richten, eenvoudig te koppelen aan CRM-systemen en naar wens te filteren. Met een paar muisklikken filter je de informatie naar regio, afdeling of kies je andere invalshoeken. Feedback software waarmee je moeiteloos en continu de stemming en mening van klanten peilt.

Vraag een gratis demo aan

"*" geeft vereiste velden aan

Interactie

Met Direct Feedback zit je kort op de interactie met de klant. Aan de hand van een korte vragenlijst beoordelen klanten de recente ervaring met jouw organisatie.

Dashboard

Het klantoordeel zie je direct terug in een gebruiksvriendelijk dashboard. Jouw medewerkers zien direct welke impact zij hebben op de tevredenheid van klanten.

Managementtool

Als manager zie je direct of opvolging heeft plaatsgevonden. Dat maakt Direct Feedback een managementtool om te meten, rapporteren én op te volgen.

Direct kennismaken?

Wolter Kloosterboer
Principal Consultant

wolter.kloosterboer@marketresponse.nll

+31 6 20 61 86 14

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.