Optimaliseer je
CX & EX
experiences
Sterke merken maken het verschil in de customer experience
De customer experience, of klantreis, is cruciaal voor het succes van sterke merken en organisaties. We volgen en analyseren alle interacties in de klantreis en helpen je voortdurend te optimaliseren. We meten klanttevredenheid, klantvriendelijkheid én medewerkersbeleving. Want alleen gemotiveerde medewerkers brengen jouw merkwaarden tot leven.
Underlined is hét leidende CX-platform
Niet voor niets zien steeds meer B2C-organisaties de customer experience als dé kritische succesfactor om te overleven in een steeds digitalere, competitieve omgeving. Voor deze organisaties is Underlined een onmisbaar platform. We monitoren je CX-prestaties over de gehele customer journey, begrijpen conversaties en meten hoe jouw CX-initiatieven bijdragen aan bedrijfsresultaten. Return on CX!
Klanttevredenheid wordt voor een belangrijk deel bepaald door de CX
Is een klant tevreden over de dienstverlening of producten van jouw organisatie? Die vraag is natuurlijk cruciaal als je klanten wil binden, maar ook als je wil bevorderen dat ze jou bij een ander aanbevelen. MarketResponse biedt expertise en tooling, zoals Direct Feedback, om dit voortdurend te meten. Zodat je direct kan acteren bij afwijkende beoordelingen.
Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is dé benchmark
Nóg belangrijker in de strijd om de loyaliteit van de klant is hoe die de persoonlijke bejegening ervaart. Al meer dan vijftien jaar voert MarketResponse het onafhankelijke, doorlopende onderzoek naar klantvriendelijkheid uit. Inmiddels is de jaarlijkse ranglijst van de klantvriendelijkste bedrijven dé benchmark voor B2C-bedrijven in Nederland. De inzichten die we in deze jaren hebben verworven, kunnen ook de basis vormen voor de verhoging van jouw klantvriendelijkheid. Vraag het aan de uitvinders!
Zonder goede EX is een goede CX onmogelijk
Een van de belangrijkste inzichten uit onderzoek naar klantvriendelijkheid en customer experience is dat een goede klantervaring nagenoeg onmogelijk is zonder goede medewerkers. Zij zijn de ambassadeurs van het merk, zij dragen in de dagelijkse praktijk uit waar een merk voor staat en maken de merkbeloften waar. Als het goed is tenminste. De medewerkersbeleving (employee experience, EX) is dus cruciaal. We zijn specialisten in het meten van de medewerkerstevredenheid en bieden hiervoor verschillende opties en tools.
Employer branding en datagedreven arbeidsmarktcommunicatie
In de huidige oververhitte arbeidsmarkt is het employer brand cruciaal. Niet alleen als het gaat om het werven van goede mensen, maar juist ook bij het boeien en binden van jouw menselijke kapitaal. Wij helpen je bij het ontwikkelen van jouw employer brand en op basis van onze en jouw data kunnen we bepalen waar we jouw ideale kandidaten kunnen bereiken. Onze arbeidsmarktcommunicatiespecialisten ontwikkelen daarbij de juiste content en campagnes om de positionering als top-werkgever tot leven te brengen.