
Patiënttevredenheid meten volgens MarketResponse: vertrouw op onze ervaring
Je wilt goed, snel en kosteneffectief onderzoek laten doen naar patiënttevredenheid. Bij MarketResponse weten we hoe dat moet. Sinds 2015 interviewden we al 100.000 patiënten en cliënten, in opdracht van zorgorganisaties zoals de jouwe. Voor betrouwbare resultaten en betere zorg.
Op basis van onze ervaring kunnen we je goed adviseren over de beste aanpak. Vraag dus vrijblijvend een offerte aan of neem contact met ons op voor meer informatie. Wij helpen je graag snel verder.
Wil je eerst meer weten over onze oplossing en/of werkwijze? Stel dan hier je vraag.
Patiënttevredenheidsonderzoek (PTO) volgens MarketResponse
Een belangrijke uitdaging die we zien bij cliënt- en patiënttevredenheidsonderzoek is de respons. Bij veel zorgdoelgroepen is het niet makkelijk om voldoende ervaringen op te halen. Dat maakt het meten van patiënttevredenheid soms duur en arbeidsintensief.
Onze ervaring is dat een goede respons staat of valt met je manier van communiceren. Wij kiezen altijd het communicatiekanaal dat het best past bij jouw cliënten of patiënten en communiceren in een taal en op een toon die hen aanspreekt. In de 75.000 telefonische interviews en 25.000 interviews op locatie die we inmiddels afnamen, hebben we daarover veel geleerd.
Onze uitstekend getrainde, empathische onderzoekers zorgen ervoor dat jouw patiënt- of cliënttevredenheidsonderzoek niet alleen de gewenste resultaten oplevert, maar ook een visitekaartje vormt voor je organisatie.
PREM: verplicht cliëntervaringsonderzoek voor de wijkverpleging
Een speciale vorm van cliënttevredenheids- of cliëntervaringsonderzoek is PREM Wijkverpleging. PREM staat voor Patient Reported Experience Measure. Alle aanbieders van wijkverpleging moeten verplicht hun cliënttevredenheid meten met deze vragenlijst, die is ontwikkeld door de belangenverenigingen van zorgverleners, verzekeraars en cliënten.
Kies voor ervaring
Kiezen voor patiënttevredenheidsonderzoek bij MarketResponse is kiezen voor:
- Hoge respons door effectieve communicatie
- Effectieve, diepgaande interviews
- Goed getrainde, empathische onderzoekers
- Snelheid en efficiëntie
- 100% onafhankelijk en anoniem
- Zonder inspanning voldoen aan alle richtlijnen en wettelijke eisen, waaronder de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG)
- Resultaten meteen zichtbaar op Zorgkaart Nederland
In intensieve samenwerking met de Patiëntenfederatie hebben we al heel veel zorgorganisaties geholpen met het ophalen van goede data over patiënttevredenheid, als basis voor betere zorg. Laat ons dus nu vrijblijvend kijken welke oplossing bij jouw organisatie past.