Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

Download de brochure EX = CX

22-11-2022

Wie wil dat de klant koning is, zet de medewerker centraal

Meer dan twaalf jaar onderzoek leert ons dat de klantvriendelijkste bedrijven van Nederland onder meer het verschil maken doordat zij de medewerker centraal stellen. Zij koppelen de Employee Experience direct aan de Customer Experience. Het gevolg? Oprechte betrokkenheid bij medewerkers die klantgericht denken en handelen.

Ga de dialoog aan met elke individuele medewerker

In deze download laten wij je zien hoe MarketResponse kan helpen om ook in jouw organisatie de directe koppeling tussen EX en CX te leggen. Essentieel daarbij is de dialoog met de individuele medewerker. Het is belangrijk dat je de stem van jouw mensen hoort. De uitkomsten bieden actiepunten om de medewerkerstevredenheid, en daarmee indirect de klanttevredenheid, te vergroten.

 

Download de brochure EX = CX

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Feedback

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.