De grootste onafhankelijke publieksprijs voor klantvriendelijkheid

MarketResponse monitort sinds 2007 hoe bedrijven presteren op klantvriendelijkheid, met als hoogtepunt de jaarlijkse bekendmaking van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Deze grootste onafhankelijke consumentenprijs van Nederland wordt in 2020 voor de dertiende keer uitgereikt. Aan de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland gaat een continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten vooraf.

Ook deze crisis is te overleven, door de feiten voor zich te laten spreken

Ook deze crisis is te overleven, door de feiten voor zich te laten spreken

Lancering Monitor Merk en Maatschappij: voor écht effectief MVO-beleid

Lancering Monitor Merk en Maatschappij: voor écht effectief MVO-beleid

Machine learning helpt je beter voorspellen, beter plannen en beter verkopen

Machine learning helpt je beter voorspellen, beter plannen en beter verkopen

Optimale leads met machine learning en Big Data: zo zet je de juiste stappen

Optimale leads met machine learning en Big Data: zo zet je de juiste stappen

Het BSR-model verklaart waarom de ene Nederlander heel anders reageert op de coronacrisis dan de andere

Het BSR-model verklaart waarom de ene Nederlander heel anders reageert op de coronacrisis dan de andere

Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: Techniek wordt een steeds crucialer onderdeel van klantvriendelijkheid

Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: Techniek wordt een steeds crucialer onderdeel van klantvriendelijkheid

Willen we onze privacy opgeven voor het maatschappelijke belang?

Willen we onze privacy opgeven voor het maatschappelijke belang?

Creative destruction: nu innoveren voor de 1,5 meter samenleving én daarna

Creative destruction: nu innoveren voor de 1,5 meter samenleving én daarna