‘Nederlanders toonden zich zeer flexibel tijdens intelligente lockdown’

We hielden tijdens de lockdown massaal de hand op de knip, maar lieten verder zien dat we flexibel onze weg vonden, concludeert expert marktonderzoek Fred Roodbeen na vier representatieve flitspeilingen in de maanden maart tot en met mei. Opvallend: het vertrouwen in de economie bleef gedurende de lockdown stabiel.

In gesprek met Arian Buurman, algemeen directeur SOS-Kinderdorpen: “Met respect voor het verleden bewegen naar de toekomst”

In gesprek met Arian Buurman, algemeen directeur SOS-Kinderdorpen: “Met respect voor het verleden bewegen naar de toekomst”

‘Economische impact coronacrisis lijkt bij medewerker nog niet ingedaald’

‘Economische impact coronacrisis lijkt bij medewerker nog niet ingedaald’

Onderzoek Nyenrode: innovatieve mensen werken graag voor maatschappelijke merken

Onderzoek Nyenrode: innovatieve mensen werken graag voor maatschappelijke merken

Optimale leads met machine learning en Big Data: zo zet je de juiste stappen

Optimale leads met machine learning en Big Data: zo zet je de juiste stappen

Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: Techniek wordt een steeds crucialer onderdeel van klantvriendelijkheid

Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: Techniek wordt een steeds crucialer onderdeel van klantvriendelijkheid

Willen we onze privacy opgeven voor het maatschappelijke belang?

Willen we onze privacy opgeven voor het maatschappelijke belang?

Maakt de coronacrisis ons duurzamer? Peiling geeft een verrassend antwoord.

Maakt de coronacrisis ons duurzamer? Peiling geeft een verrassend antwoord.

Creative destruction: nu innoveren voor de 1,5 meter samenleving én daarna

Creative destruction: nu innoveren voor de 1,5 meter samenleving én daarna