Leren van andere sectoren: de zeven regels voor Huurderstevredenheid

Klanttevredenheid en huurderstevredenheid zijn heel erg vergelijkbaar en daarom mogen woningcorporaties best streven naar een acht voor huurderstevredenheid. Uit de onderzoeken van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland blijkt dat je hoger dan acht moet halen om in de top 10 te komen. Voor het tweede opeenvolgende jaar geven huurders de dienstverlening van hun woningcorporatie een…

Webinar: Zo word je pas écht klantvriendelijk

Webinar: Zo word je pas écht klantvriendelijk

Ook machine learning-modellen hebben onderhoud nodig

Ook machine learning-modellen hebben onderhoud nodig

De comfortabele bewoner als nieuwe doelgroep in woningbouwprojecten

De comfortabele bewoner als nieuwe doelgroep in woningbouwprojecten

Altijd de goede foto, dankzij AI en BSR-Leefstijlsegmentatie

Altijd de goede foto, dankzij AI en BSR-Leefstijlsegmentatie

Het Nederlandse bedrijfsleven wordt steeds klantvriendelijker, blijkt uit verkiezing 2020

Het Nederlandse bedrijfsleven wordt steeds klantvriendelijker, blijkt uit verkiezing 2020

Data als oplossing voor elke maatschappelijke uitdaging

Data als oplossing voor elke maatschappelijke uitdaging

Aandacht voor beleving van niet-thuiswerkers is minstens zo relevant

Aandacht voor beleving van niet-thuiswerkers is minstens zo relevant

Lancering Monitor Merk en Maatschappij: voor écht effectief MVO-beleid

Lancering Monitor Merk en Maatschappij: voor écht effectief MVO-beleid