Human Insights

In deze sectie van Up To Data vind je artikelen die fact-based inzicht bieden in de drijfveren van mensen.

Leren van andere sectoren: de zeven regels voor Huurderstevredenheid

Leren van andere sectoren: de zeven regels voor Huurderstevredenheid

De comfortabele bewoner als nieuwe doelgroep in woningbouwprojecten

De comfortabele bewoner als nieuwe doelgroep in woningbouwprojecten

Webinar: Zo word je pas écht klantvriendelijk

Webinar: Zo word je pas écht klantvriendelijk

De coronacrisis leidt tot een veranderende woningbehoefte

De coronacrisis leidt tot een veranderende woningbehoefte

Het Nederlandse bedrijfsleven wordt steeds klantvriendelijker, blijkt uit verkiezing 2020

Het Nederlandse bedrijfsleven wordt steeds klantvriendelijker, blijkt uit verkiezing 2020

Aandacht voor beleving van niet-thuiswerkers is minstens zo relevant

Aandacht voor beleving van niet-thuiswerkers is minstens zo relevant

Dit zijn in 2020 de klantvriendelijkste bedrijven van Nederland

Coolblue-medeoprichter Pieter Zwart: ‘Wat je moet doen voor klantgerichtheid kan heel pijnlijk zijn’

Coolblue-medeoprichter Pieter Zwart: ‘Wat je moet doen voor klantgerichtheid kan heel pijnlijk zijn’

Wie wil dat de klant koning is, zet de medewerker centraal

Wie wil dat de klant koning is, zet de medewerker centraal

Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: Techniek wordt een steeds crucialer onderdeel van klantvriendelijkheid

Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: Techniek wordt een steeds crucialer onderdeel van klantvriendelijkheid

‘Nederlanders toonden zich zeer flexibel tijdens intelligente lockdown’

‘Nederlanders toonden zich zeer flexibel tijdens intelligente lockdown’