Human Insights

In deze sectie van Up To Data vind je artikelen die fact-based inzicht bieden in de drijfveren van mensen.

Aandacht voor beleving van niet-thuiswerkers is minstens zo relevant

Aandacht voor beleving van niet-thuiswerkers is minstens zo relevant

De grootste onafhankelijke publieksprijs voor klantvriendelijkheid

Coolblue-medeoprichter Pieter Zwart: ‘Wat je moet doen voor klantgerichtheid kan heel pijnlijk zijn’

Coolblue-medeoprichter Pieter Zwart: ‘Wat je moet doen voor klantgerichtheid kan heel pijnlijk zijn’

Wie wil dat de klant koning is, zet de medewerker centraal

Wie wil dat de klant koning is, zet de medewerker centraal

Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: Techniek wordt een steeds crucialer onderdeel van klantvriendelijkheid

Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: Techniek wordt een steeds crucialer onderdeel van klantvriendelijkheid

‘Nederlanders toonden zich zeer flexibel tijdens intelligente lockdown’

‘Nederlanders toonden zich zeer flexibel tijdens intelligente lockdown’

‘Economische impact coronacrisis lijkt bij medewerker nog niet ingedaald’

‘Economische impact coronacrisis lijkt bij medewerker nog niet ingedaald’

Roel Welsing, directeur Apenheul: “Ons park is onze beste secundaire arbeidsvoorwaarde”

Roel Welsing, directeur Apenheul: “Ons park is onze beste secundaire arbeidsvoorwaarde”

Maakt de coronacrisis ons duurzamer? Peiling geeft een verrassend antwoord.

Maakt de coronacrisis ons duurzamer? Peiling geeft een verrassend antwoord.

Willen we onze privacy opgeven voor het maatschappelijke belang?

Willen we onze privacy opgeven voor het maatschappelijke belang?

Het BSR-model verklaart waarom de ene Nederlander heel anders reageert op de coronacrisis dan de andere

Het BSR-model verklaart waarom de ene Nederlander heel anders reageert op de coronacrisis dan de andere