Human Insights

In deze sectie van Up To Data vind je artikelen die fact-based inzicht bieden in de drijfveren van mensen.

Nederlanders: Corona zet onze waarden fundamenteel onder druk

Nederlanders: Corona zet onze waarden fundamenteel onder druk

Representatieve peiling: coronacrisis beïnvloedt consumentenbestedingen sterk

Representatieve peiling: coronacrisis beïnvloedt consumentenbestedingen sterk

‘Onze gewijzigde blik op de toekomst’

‘Onze gewijzigde blik op de toekomst’

Onderzoek MarketResponse: Leraren willen meer aandacht voor sociaal-emotionele vaardigheden binnen het onderwijs

Veel Nederlanders vinden overstappen op duurzame energie duur en ingewikkeld

Veel Nederlanders vinden overstappen op duurzame energie duur en ingewikkeld

Liever een zorgrobot dan het schrikbeeld van een tehuis

Liever een zorgrobot dan het schrikbeeld van een tehuis

Het nieuwe grijs is kleurrijker dan ooit

Het nieuwe grijs is kleurrijker dan ooit

Altijd de goede foto, dankzij AI en BSR-Leefstijlsegmentatie

Altijd de goede foto, dankzij AI en BSR-Leefstijlsegmentatie

De 7 gouden regels van klantvriendelijkheid

Nederlander bereid meer te betalen voor gezond voedsel

Nederlander bereid meer te betalen voor gezond voedsel

Waarom scoort een commercial wel (of juist niet)?

Waarom scoort een commercial wel (of juist niet)?