Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland

De grootste onafhankelijke publieksprijs voor klantvriendelijkheid. De prijs is in 2007 ontstaan naar aanleiding van het boek ‘Kloteklanten’.

De grootste onafhankelijke publieksprijs voor klantvriendelijkheid

Coolblue-medeoprichter Pieter Zwart: ‘Wat je moet doen voor klantgerichtheid kan heel pijnlijk zijn’

Coolblue-medeoprichter Pieter Zwart: ‘Wat je moet doen voor klantgerichtheid kan heel pijnlijk zijn’

Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: Techniek wordt een steeds crucialer onderdeel van klantvriendelijkheid

Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: Techniek wordt een steeds crucialer onderdeel van klantvriendelijkheid

Roel Welsing, directeur Apenheul: “Ons park is onze beste secundaire arbeidsvoorwaarde”

Roel Welsing, directeur Apenheul: “Ons park is onze beste secundaire arbeidsvoorwaarde”

De 7 gouden regels van klantvriendelijkheid

Zo word je de klantvriendelijkste medewerker van Nederland

Zo word je de klantvriendelijkste medewerker van Nederland

Verkiezing Klantvriendelijkste Bedrijf krijgt regionale variant in Noord-Nederland

De Efteling Klantvriendelijkste Bedrijf van 2019

Coolblue Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2018

KVM 16 04 18 2

Francy de Poorter Klantvriendelijkste Medewerker 2018

Coolblue Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2017