Strategie & innovatie

In dit gedeelte van Up To Data vind je artikelen die inspiratie en inzichten bieden op het gebied van strategie & innovatie.

Onderzoek Nyenrode: innovatieve mensen werken graag voor maatschappelijke merken

Onderzoek Nyenrode: innovatieve mensen werken graag voor maatschappelijke merken

In gesprek met Arian Buurman, algemeen directeur SOS-Kinderdorpen: “Met respect voor het verleden bewegen naar de toekomst”

In gesprek met Arian Buurman, algemeen directeur SOS-Kinderdorpen: “Met respect voor het verleden bewegen naar de toekomst”

Wie wil dat de klant koning is, zet de medewerker centraal

Wie wil dat de klant koning is, zet de medewerker centraal

Niet brand fit, maar oprechtheid maakt MVO succesvol

Niet brand fit, maar oprechtheid maakt MVO succesvol

Merken staan buitenspel, het kapitalisme loopt ten einde

Merken staan buitenspel, het kapitalisme loopt ten einde

Trends in Customer Experience 3: toenemend belang van mens & maatschappij

Trends in Customer Experience 3: toenemend belang van mens & maatschappij

In gesprek met Sipke Jan Bousema: “In het niets doen doet men iets.”

In gesprek met Sipke Jan Bousema: “In het niets doen doet men iets.”

In gesprek met jeugdzorgbestuurder Hans du Prie: “Ik hoop dat de ordening en waardering van beroepen gaat veranderen.”

In gesprek met jeugdzorgbestuurder Hans du Prie: “Ik hoop dat de ordening en waardering van beroepen gaat veranderen.”

In gesprek met transitiebestuurder Willem Lageweg: Zien wat nodig is om naar een gezonde samenleving te migreren

In gesprek met transitiebestuurder Willem Lageweg: Zien wat nodig is om naar een gezonde samenleving te migreren

Trends in Customer Experience 2: functionele service niet langer onderscheidend

Trends in Customer Experience 2: functionele service niet langer onderscheidend

Niko Koffeman van De Vegetarische Slager: “Marketeers noemden onze naam en aanpak commerciële zelfmoord”

Niko Koffeman van De Vegetarische Slager: “Marketeers noemden onze naam en aanpak commerciële zelfmoord”