
Xceptionals
Wie in de toekomst relevant wil blijven biedt klanten meer dan alleen een goed product tegen een prima prijs. Organisaties die een exceptionele customer experience (CX) én een sustainable experience (SX) weten te combineren, bieden een optimale klantbeleving. Zij zijn de winnaars van morgen. Zij zijn de Xceptionals.
Het Xceptional-programma van MarketResponse
Wij doen al sinds 2007 continu onderzoek naar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Op basis hiervan hebben we zeven gouden regels vastgesteld die essentieel zijn om relevant voor je klanten te blijven. De eerste vijf regels moet je sowieso op orde hebben; op de zesde (oprechte betrokkenheid) en de zevende (aandacht voor mens en maatschappij) kun je nog écht het verschil maken. Met ons Xceptional-programma kunnen we je daarbij helpen.
Waar staat jouw organisatie op de Xceptional Matrix?

Optimale balans tussen customer experience en sustainable experience
In het Becoming Xceptional-model vind je de negen essentiële bouwstenen en hoe ze in verhouding staan tot elkaar. Op die manier kun je structureel en gericht onderzoeken op welke punten jouw organisatie kan verbeteren. Voor het ontwikkelen van elk deel van het Becoming Xceptional-model hebben wij bij MarketResponse de juiste expertises in huis.
Benieuwd waar jij aan kunt werken om Xceptional te worden? Doe de Xceptionals scan.
