Ontdek de kracht van interactief online onderzoek
Lanceer jouw community research project in slechts 1 tot 3 dagen!
- Customer Insights:Kwalitatief onderzoeksontwerp, analyse documentatie en bruikbare feedback over nieuwe producten en diensten
- Verzamel kwalitatieve data: Verzamel inzichten door middel van interviews en focusgroepen, ideeënvorming en dagboeken. Betrek deelnemers met gamification en eenvoudige herinneringen
- Verhoog de betrokkenheid & beslis sneller: Interactieve tools verrijken inzichten, terwijl het live dashboard van CMNTY je onderzoek tot leven brengt voor snelle, bruikbare resultaten.
Stop met gissen, ontdek de feiten. Boek vandaag nog een demo!
"*" geeft vereiste velden aan
1000+ bedrijven gingen je voor
Bekijk cases
Testimonials
“Leden hebben het gevoel dat hun bijdragen de moeite waard zijn. Ze vinden het geweldig dat ze hun ideeën en meningen aan het topmanagement kunnen voorleggen.”
Markus Eichel
Operationeel manager bij Lufthansa’s School of Business
“We kozen uiteindelijk voor CMNTY omdat het flexibel is om diepe, kwalitatieve data te verzamelen met een grote groep. Je kunt ook diepgaand onderzoek doen met gesprekken, wat meestal niet het geval is met enquêtes.”
Amar Mathurin
Senior Qualitative Research Expert bij I&O Research
“De mensen van CMNTY reageren altijd snel en helpen bij het vinden van een oplossing. Als er niet direct een oplossing is, vinden we altijd wel een oplossing. Dus dat is wat ik het meest waardeer aan CMNTY.”
Linda Hof
Customer Intelligence bij Volvo