Waardevolle inzichten
uit de huiskamer

Datagedreven persoonlijke marketing

Als adverteerder en marketeer wil je doelgericht werken. Dus wil je precies weten wie je beoogde klanten zijn en wat hen beweegt. Dat kan met Personicx van MarketResponse.  We hebben dit segmentatiesysteem  doorontwikkeld met eigen data-input en online technologie. Hierdoor kun je je doelgroepen nog specifieker segmenteren en dus nog gerichter benaderen, zowel offline als online. Met Personicx is datagedreven marketing gerichter, persoonlijker en kosteneffectiever dan ooit.

Benader de consument ’tot in huis’

Personicx combineert:

  • sociodemografische en geodemografische gegevens
  • sociale, culturele, historische en situationele factoren
  • de levensfase waarin consumenten zich bevinden.

Met Personicx van MarketResponse kun je de consument ‘tot in huis’ benaderen. Door Personicx te koppelen aan je eigen klantenbestand zie je welke doelgroepen in het bestand vertegenwoordigd zijn. Daarmee kun je als adverteerder en marketeer je eigen klanten én kansrijke prospects via meerdere media en kanalen benaderen. Personicx is geschikt voor de Demand Side Platforms DBM, Adform, Adobe en Platform 161.

Direct Kennismaken?

Frank Bos
Business Development Manager

frank.bos@marketresponse.nl

+31 6 13 66 04 10