BSR leefstijlsegmentatie
Met wie en hoe communiceer je eigenlijk met je doelgroep(-en)?
Als adverteerder en marketeer wil je doelgericht werken. Dus wil je precies weten wie je beoogde klanten zijn, wat hen beweegt en wat onder meer de situationele factoren zijn. Dat kan met Personicx van MarketResponse. We hebben dit segmentatiesysteem doorontwikkeld met eigen data-input en online technologie. Hierdoor kun je je doelgroepen nog specifieker segmenteren en dus nog gerichter benaderen, zowel offline als online. Met Personicx is data gedreven marketing gerichter, persoonlijker en kosteneffectiever dan ooit.
Personicx combineert:
Met Personicx van MarketResponse kun je de consument ‘tot in huis’ benaderen. Door Personicx te koppelen aan je eigen klantenbestand zie je welke doelgroepen in het bestand vertegenwoordigd zijn. Daarmee kun je als adverteerder en marketeer je eigen klanten én kansrijke prospects via meerdere media en kanalen benaderen. Personicx is geschikt voor de Demand Side Platforms DBM, Adform, Adobe en Platform 161.
Frank Bos
Business Development Manager