Understanding Today. Shaping Tomorrow.
Alleen als je mensen écht begrijpt, kun je wat voor ze betekenen
Onze visie
We zitten midden in de technologische revolutie. Een transparante samenleving waarin merken en organisaties voortdurend moeten laten zien waar ze voor staan en snel moeten reageren op veranderingen. De klantervaring is daarbij essentieel. Want dat is waar merken en organisaties hun waarden in de praktijk brengen en beloftes waarmaken. Dat kunnen ze alleen als ze mensen écht begrijpen. Alleen dan maken ze het verschil.
Versnellen van positieve verandering
Onze missie
MarketResponse laat merken en organisaties excelleren in de human experience. Dit doen we met een unieke combinatie van research, marketingdata, human insights, merkpositionering en creatieve communicatie. AI- en technologiegedreven, maar altijd met de mens centraal. Zo helpen we onze klanten te veranderen en te versnellen in een razendsnel veranderende wereld. Samen bouwen we aan toekomstbestendige Xceptional merken en organisaties.
Shine like a GEM
Onze waarden
- Genuine
We vertellen onze klanten wat wij denken dat het beste is voor hen. Niet per se wat zij graag willen horen. - Experimental
We wachten niet op de verandering, we creëren de verandering. - Marvelous
We leggen de lat hoog om anderen te verwonderen
De eerste letters van onze drie kernwaarden vormen, in het Engels, samen het woord GEM. Oftewel edelsteen, een verwijzing naar het beeldmerk van MarketResponse.
Xceptional ecosysteem
Ons fundament
Mensen begrijpen begint met data. We verzamelen, verrijken, analyseren en duiden data en gebruiken daarbij onze eigen AI-gedreven research technology software en die van premium partners. Een combinatie van ‘the best of breed’. Zo hebben we een uniek ecosysteem ontwikkeld rondom CX- en EX-insights. Dit vormt het fundament onder onze dienstverlening. Het is als vruchtbare grond waarop elke organisatie, elk merk of iedere overtuiging kan groeien.
Meer dan 90 hooggekwalificeerde specialisten staan voor je klaar
Onze mensen
Bij MarketResponse werken we met ruim 90 mensen van meer dan tien verschillende nationaliteiten in diverse, multidisciplinaire teams.
- marktonderzoekers
- gedragsonderzoekers
- data scientists
- software developers
- merk- en communicatiestrategen
- customer- en employee-specialisten (CX en EX)
- content marketeers
- art directors
- creative designers
- creative content creators
- brand journalists
Internationale scope
We bieden onze services aan in meer dan 20 landen. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Utrecht, daarnaast hebben we kantoren in Amsterdam en New York City.