Hoe kun je je merkpositie bepalen en verbeteren?

Hét model voor merkpositionering

BrandNext is hét internationaal erkende model voor merkpositionering. Vele grote, internationale organisaties gebruiken het om antwoord te geven op belangrijke strategische vragen. Want de juiste merkpositionering is essentieel voor groei en relevantie. Waar sta jij nu met je merk? Wat vinden je klanten en concurrenten van jouw merk? Waar zitten de bedreigingen? Waar liggen groeikansen?

Inzicht in de behoeften van jouw markt

Met het BrandNext-model van MarketResponse krijg je fundamenteel psychologisch en sociologisch inzicht in de behoeftestructuren van jouw markt. We brengen gedetailleerd in kaart waar jouw merk precies staat. En waar jouw concurrerende merken staan en hoe zij presteren

Ga fact-based aan de slag en download de Gids Merkgroei

Ga purpose driven en fact-based aan de slag om solide aan duurzame en substantiële groei van jouw merk te werken.

Download hier

Ga fact-based aan de slag en download de Gids Merkgroei.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Privacy*

Schat aan stuurinformatie voor merkontwikkeling

We identificeren patronen in onder meer gelegenheden, motieven en gevoelens. Daarmee kun je de markt inzichtelijk en overzichtelijk indelen in behoeftesegmenten. Hiermee en met de merkposities (eigen merk en concurrenten) heb je een belangrijk voordeel in handen voor een effectieve merkstrategie die is gericht op groei. Zo geeft BrandNext je een schat aan stuurinformatie voor doordachte en gestructureerde merkpositionering en merkontwikkeling.

 

Direct Kennismaken?

Fred Roodbeen
Principal Consultant

fred.roodbeen@marketresponse.nl

+31 6 22 16 37 75