Inzichten voor
een sterker merk

Brand tracking

Hoe weet je welke merkcommunicatie effectief is? Hoe bepaal je waar je staat met je merk en welk effect je inspanningen hebben? Bereik je de gewenste positie? Een sterk merk is de basis van al je marketingactiviteiten.

Beslissingen baseren op merkdata

Om je merk relevant te houden wil je niet alleen over je product communiceren, maar ook over waar jouw merk voor staat, over je purpose. Tegelijkertijd wil je je boodschap consequent verspreiden over de verschillende kanalen waar je doelgroep zich bevindt. Met brand tracking van MarketResponse weet je exact wat je merk ‘doet’. Als je dat inzicht hebt, kun je je (relatieve) merkpositie bepalen, KPI’s vaststellen en behalen op het gebied van bekendheid, voorkeur, maatschappelijke impact en marktaandeel. En je kunt je middelenmix en media-inzet optimaliseren.

Ga fact-based aan de slag en download de Gids Merkgroei

Ga purpose driven en fact-based aan de slag om solide aan duurzame en substantiële groei van jouw merk te werken.

Download hier

Ga fact-based aan de slag en download de Gids Merkgroei.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Privacy*

Hoe zet je je marketingbudget effectief in?

Met brand tracking van MarketResponse kun je beslissingen baseren op data over de merkperceptie. Bijvoorbeeld op het gebied van duurzaamheid en maatschappelijke relevantie. In een complex medialandschap heb je geïntegreerde data nodig uit veel verschillende bronnen. We ondersteunen je ook met onze analisten, die uit die data praktische inzichten halen. Iedere euro telt. Hoe effectief je je marketingbudget inzet kan tot in de verre toekomst bepalend zijn voor hoe je merk presteert.

Direct Kennismaken?

Fred Roodbeen
Principal Consultant

fred.roodbeen@marketresponse.nl

+31 6 22 16 37 75