Verhoog de klanttevredenheid
Ontdek de klantreizen met veel impact en optimaliseer gesprekken
Monitor je prestaties over de gehele klantreis, begrijp gesprekken en meet hoe CX-initiatieven bijdragen aan de bottom line. ROCX’R helpt jou om de reis van elke klant te optimaliseren en de klanttevredenheid te vergroten. Benut het begrip van de klant en neem vandaag nog actie op basis van insights.
Your blueprint for improving CX
Het CX Insights Framework is dé blauwdruk voor het verbeteren van de klantervaring en het prioriteren van mogelijkheden, waardoor je kansen kunt identificeren en zakelijke waarde kunt genereren. Het is een model om CX-gegevens te verzamelen, analyseren en verwerken in een effectief meetsysteem, waarmee waarde wordt gecreëerd voor je organisatie en klanten.
De meest complete cloudoplossing voor CX-analyse
Ontwikkeld in samenwerking met wetenschappelijke instellingen
Volledig levenscyclusbeheer met datascience modellen
Best-in-class oplossing voor conversatie-intelligentie
Hoe meet je en verbeter je je CX – Hoeveel weet jij over jouw klantreis? Dit e-boek helpt je de verschillende methodologieën te begrijpen om CX te meten en te verbeteren.
"*" geeft vereiste velden aan
"*" geeft vereiste velden aan