Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Terug naar home

Meetbare verbeteringen van customer experience

Lees de brochure

De krachtigste oplossing voor CX-analyse, de schakel tussen klantinzicht en bedrijfsprestaties.

Connecting the dots

Monitor je prestaties over de gehele klantreis, begrijp gesprekken en meet hoe CX-initiatieven bijdragen aan de bottom line. ROCX’R helpt jou om de reis van elke klant te optimaliseren en de klanttevredenheid te vergroten. Benut het begrip van de klant en neem vandaag nog actie op basis van insights.


Verhoog de klanttevredenheid

Ontdek de klantreizen met veel impact en optimaliseer gesprekken

Meer loyaliteit, minder churn

Geef kansen prioriteit en verbeter klantreizen met minder churn

Zeg vaarwel tegen operationele kosten

Verlaag het aantal eerstelijnsafhandelingen door klantenservicemedewerkers met 80%

CX Insights Framework

Your blueprint for improving CX

Het CX Insights Framework is dé blauwdruk voor het verbeteren van de klantervaring en het prioriteren van mogelijkheden, waardoor je kansen kunt identificeren en zakelijke waarde kunt genereren. Het is een model om CX-gegevens te verzamelen, analyseren en verwerken in een effectief meetsysteem, waarmee waarde wordt gecreëerd voor je organisatie en klanten.

Trots op onze klanten
Bekijk cases

1

Increase customer happiness

De meest complete cloudoplossing voor CX-analyse

2

Gedreven door wetenschap

Ontwikkeld in samenwerking met wetenschappelijke instellingen

3

Modelbeheer

Volledig levenscyclusbeheer met datascience modellen

4

Luister naar klanten

Best-in-class oplossing voor conversatie-intelligentie

Journey Mining: An overview

Hoe meet je en verbeter je je CX – Hoeveel weet jij over jouw klantreis? Dit e-boek helpt je de verschillende methodologieën te begrijpen om CX te meten en te verbeteren.

Download e-book

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Blijf op de hoogte met de Underlined nieuwsbrief

"*" geeft vereiste velden aan

Klaar voor de toekomst?