Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Terug naar home

Krijg grip op alle klantinteracties

Het CX-analytics platform van Underlined verbindt, verzamelt en analyseert data uit alle klantcontactpunten en levert waardevolle inzichten om de klantervaring te verbeteren. Overtref je klantverwachtingen én houd tegelijkertijd efficiëntie en kosten in balans.

Ondanks de grote hoeveelheid klantdata blijkt het vaak lastig om deze om te zetten in bruikbare inzichten. Dit leidt tot inefficiëntie, langere wachttijden en frustratie bij zowel het team als de klant. Het verminderen van herhaalcontacten en het continu verbeteren van de klantbeleving blijven daarbij flinke uitdagingen.

Waarom Underlined

Underlined maakt CX-data eenvoudig en inzichtelijk. Het platform helpt je om:

  • Snel klantgedrag te begrijpen, zoals de redenen voor contact en de sentimenten die daarbij spelen.
  • Patronen en trends te ontdekken, zoals veelvoorkomende vragen en knelpunten in de klantreis.
  • Actiegerichte beslissingen te nemen, gebaseerd op datagedreven inzichten.
  • Zonder dat je technische of data science kennis nodig hebt.

Platform features

Met geautomatiseerde samenvattingen van gesprekken, krachtige analyses en personaliseerbare dashboards biedt Underlined alle tools om je klantinteracties te optimaliseren en kosten te beheersen​. Zonder dat je daar technische kennis voor nodig hebt.

Zo werkt het: inzicht in de klant, zonder technische kennis.

1

Data verzamelen

Verzamel automatisch klantdata uit verschillende bronnen, zoals telefoongesprekken, e-mails en WhatsApp-berichten.

2

Analyseren en labelen

Dankzij slimme AI-modellen wordt iedere interactie automatisch gelabeld en geanalyseerd.

3

Inzicht verkrijgen

Bekijk de resultaten direct in je dashboard. Ontdek patronen, trends en mogelijke knelpunten in de klantreis.

4

Actie ondernemen

Gebruik de inzichten om klantinteracties te verbeteren, processen te stroomlijnen en jouw medewerkers effectiever te coachen.

Start vandaag met het nemen van de juiste CX beslissingen op basis van data!