Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

Het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland

Al 16 jaar het grootste onafhankelijke onderzoek

Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is het grootste en langstlopende onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid. Geen juryverkiezing, geen publieksstemmen, maar een continu objectief onderzoek naar de ervaring van echte klanten. Jaarlijks halen we ruim 50.000 beoordelingen op voor bedrijven in 10 branches.

De verkiezing geeft sinds 2007 een actueel en accuraat beeld van de stand van de klantvriendelijkheid in Nederland. Bovendien zie je hoe deze klantvriendelijkheid zich heeft ontwikkeld in de afgelopen 16 jaar. Het onderzoek is een mooie algemene graadmeter en geeft onderzochte bedrijven houvast als benchmark. Hoe doen deze het in vergelijking met branchegenoten, waar valt nog winst te behalen?

Save the date: KVB 2024

 

Op 14 mei 2024 organiseert MarketResponse in samenwerking met het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) het ‘Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland’. Dit evenement belooft een middag vol inspiratie en inzichten in de wereld van Customer Experience.

Het wordt een bijzondere bijeenkomst waar we de belangrijkste thema’s op het gebied van klantvriendelijkheid bespreken en waar jij als eerste hoort welke bedrijven dit jaar het meest klantvriendelijk zijn.

Wanneer: 14 mei 2024
Tijd: 13:30 – 18:30 uur
Locatie: Museum Beeld en Geluid in Hilversum

Bekijk het event van vorig jaar

Inspiratiesessie en award uitreiking 2023

Download de KLANT 2023

De KLANT is een jaarlijkse uitgave van MarketResponse naar aanleiding van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Je leest hierin alle resultaten van het onderzoek en veel inspiratie over klantgerichtheid. Je kunt hier KLANT 2023 downloaden.

Download hier

Download de KLANT 2023

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Wil je nog dieper de cijfers van het onderzoek induiken en waardevolle data voor jouw bedrijf en branche opdiepen? Wil je meer weten over de 7 Gouden Regels van klantvriendelijkheid? Neem dan contact op met Gerrit Piksen, Expert Customer Experience: gerrit.piksen@marketresponse.nl.

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.