Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten

Wat willen klanten van jouw organisatie? En wat ervaren ze?

Klanttevredenheidsonderzoek (KTO)

Wat beleven klanten in de totale klantreis bij jouw organisatie? Hoe bewegen ze zich van contactpunt naar contactpunt en wat vinden ze van die ervaring? Als je dat tot in detail weet, kun je de customer experience (CX) steeds verder verbeteren. Zodat klanten blij zijn, blijven en anderen enthousiast maken voor je.

Klanttevredenheidsonderzoeken op maat

Al meer dan dertig jaar doen wij marktonderzoek naar klanttevredenheid in Nederland. Voor kleine, middelgrote en grote organisaties meten we de beoordeling en waardering van klanten. Met beproefde klanttevredenheidsonderzoeken (KTO) op maat brengen we naar boven hoe klanten écht over jouw organisatie denken. Zijn ze tevreden over contact, aankoop, klachtafhandeling, service? Met een transactioneel onderzoek meten we specifieke processen of contactpunten. Waarom haken klanten net voor de bevestiging af? Kan de leveringsprocedure beter? Kun je de klantbeleving optimaliseren? Dit leer je allemaal in een klant onderzoek.

Direct kennismaken?

Gerrit Piksen
Teammanager | Expert Customer Insights

gerrit.piksen@marketresponse.nl

+31 6 46 08 73 54

Direct Feedback

Met onze Direct Feedback zit je kort op de interactie met je klant door kort na interactie een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren. Heel snel beoordelen klanten de recente ervaring met jouw organisatie op een specifiek onderdeel. Het klantoordeel zie je direct terug in een gebruiksvriendelijk dashboard. Zo kun je eenvoudig klanttevredenheid meten en jouw medewerkers zien direct welke impact zij hebben op de tevredenheid van klanten. Daar kun je direct opvolging aan geven en de klantbeleving optimaliseren. Zo is Direct Feedback een ideale managementtool om klantgerichtheid van je organisatie te meten, te rapporteren en op te volgen. Meer informatie over de tool voor klant onderzoek Direct Feedback.

Zet je klanten echt centraal

Alleen als je inzicht hebt in de CX kun je gestructureerd werken aan betere klanttevredenheid, meer klantenbinding en steviger klantloyaliteit. Daarmee werk je doelgericht aan de groei van je organisatie. Wil je de klant echt centraal zetten? Laat ons een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren. Wij helpen je klanttevredenheid te meten om de klantreis en customer experience onweerstaanbaar te maken voor klanten. En omdat Employee Experience in nauw verband staat met Customer Experience, is het ook slim om een werknemerstevredenheidsonderzoek uit te laten voeren.

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.