Wat willen klanten van jouw organisatie? En wat ervaren ze?

Klanttevredenheidsonderzoek (KTO)

Wat beleven klanten in de totale klantreis bij jouw organisatie? Hoe bewegen ze zich van contactpunt naar contactpunt en wat vinden ze van die ervaring? Als je dat tot in detail weet, kun je de customer experience (CX) steeds verder verbeteren. Zodat klanten blij zijn, blijven en anderen enthousiast maken voor je.

Klanttevredenheidsonderzoeken op maat

Al meer dan dertig jaar doen wij marktonderzoek naar klanttevredenheid in Nederland. Voor kleine, middelgrote en grote organisaties meten we de beoordeling en waardering van klanten. Met beproefde klanttevredenheidsonderzoeken (KTO) op maat brengen we naar boven hoe klanten écht over jouw organisatie denken. Zijn ze tevreden over contact, aankoop, klachtafhandeling, service? Met een transactioneel onderzoek meten we specifieke processen of contactpunten. Waarom haken klanten net voor de bevestiging af? Kan de leveringsprocedure beter? Kun je de klantbeleving optimaliseren?

Direct Kennismaken?

Gerrit Piksen
Teammanager | Expert Customer Insights

gerrit.piksen@marketresponse.nl

+31 6 46 08 73 54

Direct Feedback

Met onze Direct Feedback zit je kort op de interactie met je klant door kort na interactie een klanttevredenheidsonderzoek uit te voeren. Heel snel beoordelen klanten de recente ervaring met jouw organisatie op een specifiek onderdeel. Het klantoordeel zie je direct terug in een gebruiksvriendelijk dashboard. Zo kun je eenvoudig klanttevredenheid meten en jouw medewerkers zien direct welke impact zij hebben op de tevredenheid van klanten. Daar kun je direct opvolging aan geven en de klantbeleving optimaliseren. Zo is Direct Feedback een ideale managementtool om klantgerichtheid van je organisatie te meten, te rapporteren en op te volgen. Meer informatie over Direct Feedback.

Zet je klanten echt centraal

Alleen als je inzicht hebt in de CX kun je gestructureerd werken aan betere klanttevredenheid, meer klantenbinding en steviger klantloyaliteit. Daarmee werk je doelgericht aan de groei van je organisatie. Wil je de klant echt centraal zetten? Wij helpen je klanttevredenheid te meten om de klantreis en customer experience onweerstaanbaar te maken voor klanten.