Klanttevredenheidsonderzoek (KTO)
De beleving van je huidige klanten in kaart brengen en leren wat er beter kan.
Als zorgorganisatie wil je weten en meten of je patiënten en cliënten tevreden zijn over jouw zorgverlening. Dan weet je ook wat goed is en wat beter kan. Soms stelt de overheid een meetverplichting, zoals bij de wijkverpleging (PREM Wijkverpleging). Hoe meet je patiënttevredenheid? MarketResponse heeft hier veel ervaring in.
MarketResponse is erkend PREM-onderzoeksbureau en heeft sinds 2015 al 100.000 patiënten en cliënten geïnterviewd in opdracht van zorginstellingen. Op basis van deze ervaring weten we hoe we voldoende respons en ervaringen kunnen ophalen bij zorgdoelgroepen. We zijn expert in doelgroepanalyse zorg.
Onze uitstekend getrainde, empathische interviewers zijn prettige gesprekspartners voor de cliënt, kennen de waarde van een eerlijke waardering en zijn een visitekaartje voor jouw zorginstelling. In intensieve samenwerking met de Patiëntenfederatie hebben we al heel veel zorgorganisaties geholpen met goede data over patiënttevredenheid, als basis voor betere zorg.
Wij doen dat uiteraard 100% onafhankelijk, volgens alle richtlijnen en wettelijke eisen zoals AVG en ISO 27001. We kunnen gegevens aanleveren aan ZorgkaartNederland en de gegevensmakelaar. We bekijken graag welke oplossing bij jouw organisatie past. Vraag vrijblijvend een offerte aan of neem contact met ons op voor meer informatie.
Zoi Manesi
Senior research consultant
zoi.manesi@marketresponse.nl
+31 6 267 059 37