Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten

Partner overview

Word partner

Het MarketResponse-partnernetwerk is alles wat je nodig hebt om succesvolle customer experience te bouwen en te leveren. Ontworpen voor bedrijven om echt klantgericht te worden en de groei van het bedrijf nieuw leven in te blazen. Met exclusieve middelen, academische modellen, tools en verbindingen. Samen met onze partners bieden we een breed scala aan diensten, waaronder oplossingen, enquêteplatforms, onderzoek, tools voor klant- en werknemerservaring.

Altuïtion

Optimale interacties met je klanten

Altuïtion is een adviesbureau gespecialiseerd in innovatie- en veranderingsprocessen om de klantervaring en werknemerservaring te verbeteren. De consultants van Altuïtion helpen bedrijven groeien naar een organisatie met een score van 9+ door zich te richten op klant- en werknemersreizen. Samen helpen we bedrijven hun klantreis op een uitstekende manier vorm te geven en deze voortdurend te analyseren en te verbeteren met behulp van datascience, onze ervaring en de technologie van Underlined by MarketResponse. Dit resulteert in optimale interactie met je klanten en een 9+ organisatie voor onze klanten wat betreft hun klantervaring.

Essense

CX praktisch en begrijpelijk maken

Essense is een service designbureau dat organisaties verbindt met hun klanten en werknemers en helpt bij het ontwerpen en implementeren van op klanten gerichte diensten. Met zijn ontwerpsysteem en conceptvalidaties creëert Essense samen met zijn klanten consistente en gevalideerde concepten en klantinteracties. Dit stelt organisaties in staat om de juiste prioriteiten te stellen en elke inspanning te laten tellen. Door de expertise van Essense en de technologie van Underlined by MarketResponse te combineren, helpen we je organisatie inzicht te krijgen in gegevens, metingen en klant- en bedrijfswaarde om je gewenste CX-verandering vorm te geven. Hierdoor wordt klantgericht werken voor je organisatie praktisch en vooral begrijpelijk.

Expoints

Acties om klantprocessen te verbeteren

Expoints stelt organisaties in staat om te communiceren met hun klanten over de diensten die ze ervaren door gebruik te maken van een Feedback Platform en dashboards. De persoonlijke ondersteuning van Expoints maakt het tot een waardevolle partner voor klant- en werknemersfeedback. Samen stellen we je organisatie in staat om klantfeedback te analyseren met krachtige dashboards om je relevante onderwerpen en categorieën te bieden die je helpen bepalen welke acties je moet ondernemen om (klant)processen te verbeteren. Hierdoor wordt het verbeteren van je klanttevredenheid een beheersbare taak.

KSF

Laatste ontwikkelingen in klantcontact

KSF (Klantenservice Federatie) is de Nederlandse branchevereniging voor klantcontact en een expert op het gebied van uitstekend klantcontact. Samen beschikken we over veel kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. We werken actief samen tijdens conferenties en expertbijeenkomsten om KSF-leden en andere organisaties op de hoogte te houden van de nieuwste ontwikkelingen en kansen op het gebied van CX en data science.

MarketResponse USA

MarketResponse USA is onze associate partner in de USA, specifiek voor kwantitatief en kwalitatief marktonderzoek en het bieden van customer insights. Dit biedt onze klanten in de USA voordelen van consultants met diepe lokale en regionale marktkennis, gecombineerd met de expertise en research technologie van de wereldwijd actieve MarketResponse International Group.

Milkymap

Visualiseer en deel customer journeys

Met Customer Journey Mapping en Service Design Thinking vindt Milkymap verbeterpotentieel in processen en leert het werknemers en managers betere keuzes te maken. Het biedt oplossingen om elk touchpoint van de klantreis te ontwerpen en gedetailleerd te visualiseren, met tekst, tevredenheidsindicatoren, afbeeldingen en meer. Samen bieden we oplossingen om klantreizen op een eenvoudige manier te visualiseren en te delen en inzicht te geven in verbeterkansen in je organisatie. Op deze manier stellen we je organisatie in staat om veranderingen in de reis van je klanten te prioriteren.

VANAD Engage

Klantcontact persoonlijk maken

VANAD Engage biedt persoonlijke en digitale oplossingen die klantcontact verbeteren, om elk contact gemakkelijk, persoonlijk en waardevol te maken. Dit doet het door de juiste mensen, technologie, processen en gegevens met elkaar te verbinden. Samen verkleinen we de kloof tussen inzichten uit klantcontact en data science. We verbeteren klantinteracties door data science te gebruiken om ervoor te zorgen dat je echt het verschil kunt maken met onderscheidende klantervaringen. Hierdoor kun je grip krijgen op alle klantinteracties en klantcontact op een meer datagedreven manier beheren.

Wilms & Co – CX Program Management

Succesvol CX implementeren

Jaap Wilms is een ervaren consultant. Jaap ondersteunt, daagt uit en inspireert organisaties om CX succesvol te gebruiken. Hij begeleidt verschillende internationale bedrijven bij grote CX-programma’s, geeft CXPA Masterclasses en was vele jaren de Global Head of NPS bij een grote internationale financiële organisatie. Samen met Wilms & Co bieden we organisaties een complete oplossing voor een (internationaal) CX-programma. We dagen je organisatie uit om nog meer impact en betrokkenheid binnen alle afdelingen te bereiken. Underlined by MarketResponse en Wilms & Co geven samen verschillende Masterclasses, zowel in-house als op Nyenrode, JADS en UvA, onder andere.

Wil je meer weten?