Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
customer experience journey mapping

Een optimale klantreis
doet wonderen voor
de klantrelatie

Customer Experience Mapping

De contactmomenten en interacties met jouw organisatie noemen we de klantreis of customer journey. Die begint bij de eerste kennismaking en oriëntatie. Dus nog voor een klant een klant is, start de klantreis. Hoe prettiger die reis, liefst zonder vertragingen en verstoringen, des te steviger de band met die klant.

Door de customer journey centraal te stellen weet je als organisatie precies welke interacties en contactpunten cruciaal zijn om klanten te winnen, te behouden en te upgraden. Dat zijn de momenten van de waarheid. Scoor continu goed op die punten en je bouwt steeds verder aan het vertrouwen en de loyaliteit van je klant.

Samen met je klant op reis

Niemand beter dan de klant zelf kan jou vertellen hoe de klantreis eruit ziet. Met welke verwachtingen start de klant, hoe is de stemming gaandeweg, bereikt de klant eenvoudig het doel?

Onze beproefde methodiek voor het maken van een customer experience map brengt de verschillende contactmomenten haarscherp in beeld. Hierdoor ben je ervan verzekerd dat je vooraf precies weet wat jouw klant nodig heeft, wenst of eist. Met deze unieke informatie over de klantreis heb je alle wapens in handen om de customer experience te verbeteren, bestaande klanten te behouden, ze loyaler te maken en om nieuwe klanten aan te trekken en de conversie voor jouw organisatie te verhogen.

Direct kennismaken?

Gerrit Piksen
Teammanager | Expert Customer Insights

gerrit.piksen@marketresponse.nl

+31 6 46 08 73 54

Een schat aan informatie op maat

Bij Customer Journey Mapping zetten we onder meer speeddates en workshops met jou en je klant op. Dat levert een schat aan informatie op. Hoe het integrale Customer Journey Mapping-traject er voor jouw organisatie precies uit komt te zien, hangt vooral af van jouw specifieke voorkeuren.

Meet weten over het overkoepelende verhaal? Check ons Customer Experience Model.

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.