Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Terug naar home

Het verbeteren van de klantbeleving met inzichten in klantgedrag en emoties voor VGZ

16-10-2023

Samenwerken aan een gezondere samenleving en toekomstbestendige zorg, dat is waar VGZ voor staat. Samen met haar partners en leden werkt VGZ aan verschillende innovaties op het gebied van gezondheid en zorg, met een superieure ervaring voor haar klanten. Om dit doel te bereiken, zocht VGZ naar een manier om een duidelijker beeld te krijgen van welke veranderingen er nodig waren in de klantreis om beter aan de behoeften van de klant te voldoen. VGZ wilde meer inzicht krijgen in het gedrag en de emoties van haar klanten in elke stap van hun reis.

 

Underlined leverde inzichten in het gedrag en de emoties van klanten door gebruik te maken van journey mining, tekstmining en digital customer experience analytics. Alle bronnen van klantfeedback werden gekoppeld aan Customer Journey Analytics. Dit resulteerde in een managementdashboard met essentiële inzichten in de klantreis voor het topmanagement en individuele medewerkers.

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.