Customer Journey Analytics
Bruikbare inzichten in elke klantinteractie
Customer Journey Analytics gaat verder dan het in kaart brengen van de klantreis door krachtige inzichten te bieden in de impact van elke interactie op de beslissing van jouw klanten. Blijf op de hoogte van de ervaring van jouw klanten gedurende de levenscyclus. Identificeer pijnpunten en obstakels in realtime en onderneem actie om jouw klanten tevreden te stellen en te behouden. Orkestreer betere reizen en monitor hoe jouw verbeterinspanningen van invloed zijn op jouw KPI’s.
Voeg jouw levenscycli toe
Begin inzichten te genereren door jouw levenscycli toe te voegen. Deze levenscycli vangen verschillende soorten (potentiële) klanten op, van mensen die nog geen klant zijn tot degenen die overwegen een product terug te sturen of hun contract te beëindigen.
Voeg fasen en contactredenen toe
Breek elke levenscyclus op in fasen om precies vast te stellen waar klanten zich bevinden in de reis. Identificeer de mogelijke contactredenen binnen elke fase om te begrijpen waarom klanten zich gedragen zoals ze doen. De ROCX’R Conversation Analytics-module biedt uitgebreide inzichten in de redenen waarom jouw klanten contact met je opnemen.
Genereer inzichten met journey tagging
De Journey Tagger verrijkt en analyseert jouw reizen op basis van jouw levenscyclemodellen. Het algoritme verbindt automatisch elke klantinteractie met een specifieke levenscyclus, contactreden en contactpunt. Met inzicht in hoe mensen denken, voelen en handelen gedurende de levenscyclus kun je betere reizen orkestreren die zowel jouw klanten als jouw bedrijf ten goede komen.