Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Terug naar home

Customer Journey Analytics

Download brochure

Bruikbare inzichten in elke klantinteractie

Customer Journey Analytics gaat verder dan het in kaart brengen van de klantreis. Underlined biedt inzichten in de impact van elke interactie met jouw klanten. Blijf op de hoogte van de ervaring van jouw klanten gedurende de levenscyclus. Identificeer pijnpunten en obstakels in realtime en onderneem actie om jouw klanten tevreden te stellen en te behouden. Orkestreer betere reizen en monitor hoe jouw verbeterinspanningen van invloed zijn op jouw KPI’s.

Voeg jouw levenscycli toe

Begin inzichten te genereren door jouw levenscycli toe te voegen. Deze levenscycli vangen verschillende soorten (potentiƫle) klanten op, van mensen die nog geen klant zijn tot degenen die overwegen een product terug te sturen of hun contract te beƫindigen.

Download brochure: Journey Analytics

Ontdek hoe je waardevolle inzichten uit alle klantgesprekken haalt, die je direct kunt inzetten om de klantreis te verbeteren, processen te versoepelen en kosten te verminderen

Download

Download brochure

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Voeg fasen en contactredenen toe

Breek elke levenscyclus op in fasen om precies vast te stellen waar klanten zich bevinden in de reis. Identificeer de mogelijke contactredenen binnen elke fase om te begrijpen waarom klanten zich gedragen zoals ze doen. De ROCX’R Conversation Analytics-module biedt uitgebreide inzichten in de redenen waarom jouw klanten contact met je opnemen.

Genereer inzichten met journey tagging

De Journey Tagger verrijkt en analyseert jouw reizen op basis van jouw levenscyclemodellen. Het algoritme verbindt automatisch elke klantinteractie met een specifieke levenscyclus, contactreden en contactpunt. Met inzicht in hoe mensen denken, voelen en handelen gedurende de levenscyclus kun je betere reizen orkestreren die zowel jouw klanten als jouw bedrijf ten goede komen.

PII Masking – Maskeer persoonsgegevens

Onze software omvat PII-maskering om persoonlijke gegevens te beschermen, waarbij de veiligheid wordt gewaarborgd zonder de bruikbaarheid voor analyse en ontwikkeling in gevaar te brengen. Deze techniek verbergt identificeerbare informatie door deze te wijzigen of te vervangen, waardoor de gegevensbeveiliging zelfs in het geval van een inbreuk behouden blijft. Het zorgt ervoor dat persoonlijke details, zoals namen of IP-adressen, worden omgezet in een niet-traceerbaar formaat, waarbij de integriteit en structurele eigenschappen van de gegevens voor interne processen behouden blijven. Dit garandeert zowel privacy als functionaliteit. Meer informatie vind je in de brochure.

Klaar om de volgende stappen te zetten om CX te verbeteren?