Mooie uiting! Maar
hoe weet je of die aanslaat
bij de doelgroep?

Visual Check Communicatie

Elke folder, brief, mailing, webpagina en elk appscherm heeft een doel. Je wilt de lezer verleiden, een bepaald gevoel geven, in beweging brengen. Op z’n minst wil je dat je publiek doorleest of verder kijkt. Wat spreekt aan, waar verslapt de aandacht? Is de boodschap duidelijk, volgt er actie?

Vooraf inzicht in effectiviteit van communicatie

Je wilt het liefst vooraf weten wat werkt en wat niet. Roept de stille uiting wel het juiste sentiment op dat past bij je merk en deze actie? Je zou eigenlijk als proef over de schouder van de doelgroep willen meekijken en zien hoe die reageert. Pas als alle verbeterpunten zijn doorgevoerd en onduidelijkheden zijn weggenomen, stuur je de mailing, folder, brochure of webpagina de wereld in. Met de Visual Check van MarketResponse test je snel of jouw boodschap haar doel bereikt, nog voordat je die de wereld in stuurt. Je toetst vooraf of je mooie uiting ook functioneel en effectief is. Dat scheelt jou veel tijd en geld en bespaart je doelgroep ergernis.

Meer zekerheid over resultaat van jouw communicatie-uitingen

‘Ziet er mooi uit, denk dat het wel aanslaat’. Dat is geen basis om een uiting in te zetten. Spreek je de juiste doelgroep aan, begrijpt die je boodschap, worden ontvangers getriggerd door vormgeving en tekst? Je wilt zoveel mogelijk zekerheid over effect en verwacht resultaat van je uiting. Bovendien wil je liever vooraf kunnen bijsturen, dan achteraf opnieuw beginnen. Kortom, doe de Visual Check van MarketResponse.

Direct Kennismaken?

Fred Roodbeen
Principal Consultant

fred.roodbeen@marketresponse.nl

+31 6 22 16 37 75