Visual Check Communicatie
Slaat jouw folder, brief, flyer, mailing of webpagina aan bij je doelgroep? Met de Visual Check testen we of jouw boodschap zijn doel bereikt, nog voordat je hem de wereld in stuurt.
Hoe verzeker je jezelf ervan dat jouw tv-commercial, radiocommercial of printadvertentie effectief en succesvol is? Versterkt je reclame-uiting wel de binding met het merk en komt je boodschap goed over?
Campagnes om je merkpositie op te bouwen en uit te bouwen kosten veel tijd, moeite en budget. Slechts een derde van de uitingen is effectief. Met add+impact test je de effectiviteit van je campagne-uiting. Dat kan bij een bestaande uiting of een lopende campagne. Maar het is beter om vóór de campagnestart te testen. Want de informatie uit onze campagnetesten biedt een schat aan informatie om onderbouwde beslissingen te nemen. En om je campagne tijdig aan te passen als dat nodig blijkt. Zo bereikt jouw campagne het gewenste resultaat.
Fred Roodbeen
Principal Consultant
fred.roodbeen@marketresponse.nl
+31 6 22 16 37 75
Het belang van pre-testen is groot. Sterker nog, pre-testen is noodzakelijk. Want consumenten worden dagelijks overladen met reclame-uitingen, kijken steeds meer on demand en zijn kritischer dan ooit over reclame. Dat maakt het moeilijk om jouw boodschap ‘tussen de oren’ te krijgen. Door tv-commercials, radiocommercials en printcampagnes te pre-testen voorkom je dat je budget weggooit aan niet-effectieve campagnes. Met pre-testen krijg je feedback van de consument, waardoor je die beter leert begrijpen en waardevolle input krijgt om je reclame-uiting te optimaliseren.