Focus software:
Onmisbaar platform
voor professionele marktonderzoekers

Online focusgroepen

Focus by MarketResponse is een online focusgroep-platform waarmee kwalitatief onderzoek via focusgroepen en diepte-interviews veel gemakkelijker en efficiënter wordt. En waarmee je je resultaten naar een hoger niveau tilt.

Nog betere resultaten dan met face-to-face interviews

Met focusgroepen en diepte-interviews verwerf je inzicht in achterliggende motivaties, meningen, wensen en behoeften van de doelgroep. Met Focus by MarketResponse kun je deze kwalitatieve onderzoeksmethoden beter uitvoeren dan met Zoom of Teams. Sterker: je resultaten zijn nog beter dan met face-to-face interviews.

Via Focus bespaar je tijd en geld bij je marktonderzoek. Met slechts één klik kun je klanten en deelnemers van overal uitnodigen om deel te nemen aan een live groep. Het is de next-level versie van focusgroeptechnologie. Met Focus by MarketResponse heb je ongekend veel functionaliteiten.

 

Ontdek de kracht van online kwalitatief onderzoek en vraag een gratis demo aan.

Privacy policy(Vereist)

Markeren en delen

Je kunt tijdens een groepsgesprek of diepte-interview opvallende antwoorden markeren, als clip downloaden, compileren in één video en delen met je team of opdrachtgever.

 

Functies toevoegen

Je hebt alle functionaliteiten voor je onderzoek bij de hand: een whiteboard, polls, visuals, video’s en chats, backroom chat, geautomatiseerde transcripties en analyse.

 

Automatische technische controles

Je hebt alle functies in één interface voor automatische tech-checks, het werven en begeleiden van deelnemers en automatische transcriptie van sessies.

 

Inpassen in een groter onderzoek

Focus matcht volledig met de asynchrone en hybride tools van ons online focusgroepenplatform. Met deze tools kun je deelnemers segmenteren, kwalitatieve data verzamelen, brainstormen (co-creatie) en afsluiten met diepte-interviews.

Direct Kennismaken?

Dirk van Gameren
Sales Manager EMEA

dirk.vangameren@marketresponse.nl

+31 6 10 18 13 01