Actuele consumentendata van alle huishouders in Nederland
BSR Base: het fundament voor segmentatie
Vanuit verschillende bronnen beschikt MarketResponse over actuele gegevens van Nederlandse consumenten die wij hebben samengebracht in de BSR Base. Onze BSR Base legt een stevig fundament onder de complete BSR-dienstverlening van MarketResponse. Dat stelt opdrachtgevers in staat om huishoudens en doelgroepen heel gedetailleerd en gericht te segmenteren op basis van sociaal-demografische kenmerken of op basis leefstijlkenmerken.
Data om je klant beter te leren kennen
BSR Base is samengebracht vanuit verschillende bronnen. Zoals het doorontwikkelde segmentatiesysteem Personicx, waarmee je je doelgroepen nog specifieker kan segmenteren en dus gerichter, persoonlijker en effectiever kan benaderen. De samengestelde database Infobase NL, welke schattingen van uiteenlopende kenmerken en data insights geeft van Nederlandse huishoudens. De psychografische en sociologische leefstijlkenmerken die met het BSR-model de drijveren en leefstijlen van burgers en consumenten blootlegt. En tot slot onze B2B-data die je optimaal kunt inzetten voor een succesvolle B2B marketingstrategie met als doel leads om te zetten in klanten.
Meer engagement, meer loyaliteit en hogere conversies
Wil je meer klanten bereiken, inzicht in je bestaande klanten of wil je jouw klantdata verrijken met de leefstijlkenmerken? Bekijk onze BSR data-oplossingen om een compleet inzicht te krijgen in je markt, je merk en je doelgroepen.
Onze BSR-oplossingen
Socio-demo
Leefstijlen
Chatbot
* De prijzen zijn afhankelijk van het aantal variabelen en regio.