BSR-introductietraining
Wat is BSR leefstijlsegmentatie en wat kun je ermee?
Waarom trekt het ene gezin met een peuter door Tibet, terwijl het andere in een bungalowpark met subtropisch zwembad vakantie viert? Waarom woont het ene jonge stel op een woonboot in Amsterdam, terwijl het andere gelukkig is in een rijtjeshuis in die ene Vinexwijk? Het antwoord: zelfde socio-demo, maar verschillende leefstijlen. En leefstijlen, dát is waar je met het BSR-model grip op krijgt.
Wij geloven in de kracht van leefstijlen bij het verklaren, en beïnvloeden, van het gedrag van mensen. Het wetenschappelijke BSR- (Brand Strategy Research) model van MarketResponse ontrafelt de drijfveren van mensen. En dat niet alleen. Het vertelt jou vervolgens precies wat je moet doen om mensen in beweging te krijgen. Met welke propositie, welke boodschap, welke tone of voice, via welk kanaal. En dat biedt kansen. Op bijvoorbeeld een hogere conversie. Want weten is leuk, maar toepassen is beter.
BSR-introductietraining
Wil je meer weten over hoe het BSR-leefstijlenmodel werkt en hoe je dit concreet toepast in de praktijk? Wij organiseren regelmatig een BSR-introductietraining.
We gaan in op de achtergronden van het BSR leefstijlen-model en we nemen een kijkje in de verschillende belevingswerelden. We ondersteunen dit met praktijkvoorbeelden. We gaan ook actief met de BSR-leefstijlen aan de slag. Deze training is bedoeld voor mensen die in de dagelijkse praktijk met BSR werken of interesse in BSR hebben. Duik mee in de wereld van BSR-leefstijlen en meld je aan.
Meld je aan voor de BSR introductietraining
"*" geeft vereiste velden aan