Focus Group Software
Platform voor Insights Professionals
Boek een demo
Online Focus by MarketResponse is een online focusgroep-platform waarmee kwalitatief onderzoek via focusgroepen en diepte-interviews veel gemakkelijker en efficiënter wordt. En waarmee je je resultaten naar een hoger niveau tilt.
Nog betere resultaten dan met face-to-face interviews
Met focusgroepen en diepte-interviews (focusgroep-interview) verwerf je inzicht in achterliggende motivaties, meningen, wensen en behoeften van de doelgroep. Met Focus by MarketResponse kun je deze kwalitatieve onderzoeksmethoden in een online focusgroep beter uitvoeren dan met Zoom of Teams. Sterker: je resultaten zijn nog beter dan met face-to-face interviews.
Via Focus bespaar je tijd en geld bij je marktonderzoek dankzij de focus software en online focusgroep. Met slechts één klik kun je klanten en deelnemers van overal uitnodigen om deel te nemen aan een live groep en focusgroep interview, en focusgroep-vragen te beantwoorden. Het is de next-level versie van focusgroeptechnologie. Met de focus software Focus by MarketResponse heb je ongekend veel functionaliteiten voor focusgroep onderzoek.
Download features brochure
Ontdek de ongekende mogelijkheden van CMNTY voor jouw marktonderzoek
Download CMNTY Features brochure
"*" geeft vereiste velden aan
Markeren en delen
Je kunt tijdens een groepsgesprek of diepte-interview opvallende antwoorden markeren, als clip downloaden, compileren in één video en delen met je team of opdrachtgever.
Functies toevoegen
Je hebt alle functionaliteiten voor je focusgroep onderzoek bij de hand: een whiteboard, polls, visuals, video’s en chats, backroom chat, geautomatiseerde transcripties en analyse.
Automatische technische controles
Je hebt alle functies in één interface voor automatische tech-checks, het werven en begeleiden van deelnemers en automatische transcriptie van sessies.
Inpassen in een groter onderzoek
Focus matcht volledig met de asynchrone en hybride tools van ons online focusgroepenplatform. Met deze tools kun je deelnemers segmenteren, focusgroep-vragen selecteren, kwalitatieve data verzamelen, brainstormen (co-creatie) en afsluiten met diepte-interviews.
Ontdek de kracht van online kwalitatief onderzoek
Plan een persoonlijke introductie in voor ons CMNTY Platform. Boek een demo. Of neem contact op.
Boek een demo
"*" geeft vereiste velden aan