Precies de juiste
foto voor je campagne
en communicatie

AI-BSR

Je tekst is klaar. Je hebt de juiste stijl te pakken. Overtuigend en doeltreffend. Maar hoe kom je aan het aansprekende beeld? Dat doe je met AI-BSR van MarketResponse. Dit is een combinatie van kunstmatige intelligentie en ons leefstijlsegmentatie-model BSR (Brand Strategy Research).

Al heb je nog zo’n scherp beeld van je doelgroep en je merkstrategie, het blijft lastig om foto’s te vinden die daar perfect bij passen. Onpersoonlijke stockfoto’s doen afbreuk aan het persoonlijke karakter van je campagne. De oplossing? Breng je doelgroep in kaart met BSR en laat de AI-BSR-algoritmen daar afbeeldingen aan koppelen. Deze beeldtool, ontwikkeld door MarketResponse, Sanoma en Triple, helpt je:

  • bij het kiezen van beeldmateriaal
  • om nieuwe fotografie te beoordelen op geschiktheid
  • bij content audits en bij het toetsen van publicaties aan marketing- en merkstrategie
  • bij het analyseren van video’s en commercials en bij het finetunen ervan

Altijd de goede foto

Lees in ons gratis e-book hoe jij je doelgroep altijd met het juiste beeld aan kunt spreken.

Download hier

Download Goed in beeld

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Direct kennismaken?

Wiebe de Ridder
Principal consultant

wiebe.deridder@marketresponse.nl

+31 6 24 67 26 80

wiebe de ridder