
BSR op maat
Hoe kan ik als (commerciƫle) organisatie onze klanten beter bereiken en binden? En nieuwe klanten aantrekken?
Je wilt je bestaande klanten natuurlijk optimaal bedienen. Niet alleen met een goed product en een uitstekende service. Ook met een goede prijs.
Minstens zo belangrijk is gerichte communicatie. Waarmee je je klanten bereikt en overtuigt. Zowel met de juiste rationale als emotionele informatie. Met producten/diensten en communicatie waarbij je, onder meer gebaseerd op klantsegmentatie, effectief inspeelt op de vaak enorm uiteenlopende drijfveren van klanten kun je hen voortaan nog beter van dienst zijn. En trek je de door jou gewenste nieuwe klantengroepen aan.
Effectiever segmenteren en communiceren
Als specialist op het gebied van leefstijlsegmentatie hebben we een beproefd wetenschappelijk BSR leefstijl-model ontwikkeld. Op basis van jouw klant-informatie en een voor jou op maat gemaakte leefstijlsegmentatie brengen we, desgewenst op postcodeniveau, precies in kaart waar je huidige klantgroepen en de gedefinieerde nieuwe klantengroepen behoefte aan hebben. Die diepgaande kennis en inzichten zorgen ervoor dat je met je product/dienstenaanbod maar ook met je marketing en communicatie gerichter dan ooit kunt inspelen op aangetoonde wensen(profielen). Ook de participatie en/of je beleidsimplementatie verloopt aanzienlijk soepeler.
Klantsegmentatie op maat
Wil je een op maat gemaakte klantsegmentatie op basis van de markt en klantinformatie van de klant? Neem dan contact op.

Keiharde milieu-eis van klanten
Wat wil de klant? De onderlinge verschillen worden steeds groter. Daar staat tegenover dat uit onderzoek blijkt dat steeds meer klanten eisen dat de organisatie waar ze klant zijn of willen worden structureel verantwoord omgaat met het milieu. Dit is geen hype of trend (meer) is maar een blijvende attitude. Aanbieders die niet aan de verschillende klantcriteria op het gebied van milieu voldoen verliezen de binding. En vervolgens de klant. Met klantensegmentatie op maat voorkom je dit en ontdek en benut je nieuwe kansen.