Haal meer uit de Aedes benchmark

23-11-2022

Cijfers zeggen veel, maar niet alles. Scoor je goed binnen de Aedes benchmark, dan  wil je die score op zijn minst behouden. Een minder goede score wil je verbeteren. Maar hoe? Dat zegt zo’n cijfertje er niet bij.

Om daar achter te komen is verdieping nodig. Door je huurders (beter) te leren kennen. Door als corporatie het contact met je huurders aan te gaan. En wel zo dat het je concrete aanknopingspunten oplevert. Aanknopingspunten voor het verbeteren van je prestaties. MarketResponse kent de woningmarkt en kent klanten. Die combinatie zorgt ervoor dat wij je als geen ander kunnen helpen.

Verdieping, constructief in contact met je huurders

Natuurlijk weten jouw medewerkers dat het om de klant draait; de huurders. Maar in de waan van de dag, verliezen ze de huurder wellicht wel eens uit het oog. Zien ze alleen dossiernummers, in plaats van de mensen achter die nummers. Connect & Inspire zorgt ervoor dat de mens achter de huurder weer op het vizier van jouw medewerkers komt, door op inspirerende wijze, in één ruimte, de confrontatie aan te gaan.

Verbinding, leer je huurders beter kennen

Wil je je huurders (beter) leren kennen? Daarvoor gebruiken wij ons BSR-model. Daarmee verklaren wij het gedrag van je huurders op basis van leefstijlen. Wat zijn hun drijfveren en motieven? Waardevolle informatie, die jij kunt gebruiken om je communicatie specifiek op je huurders af te stemmen

Verbreding, hoe waardevol is jouw data?

Veel organisaties hebben niet door wat voor een schat aan informatie ze in huis hebben. Zomaar voor het oprapen. Nou ja, bijna. Je moet namelijk weten waar je moet zoeken. MarketResponse Data Creatives kan dat als geen ander. Door de juiste data te zoeken, vinden en te verbinden, creëren we waarde. De mogelijkheden van data zijn ongekend. Wij laten het je graag zien.

Innovaties met impact

Stilstand is achteruitgang. Continu vernieuwen is noodzakelijk om relevant te blijven. Maar dan wel door innovaties met impact. Dat bereik je door niet voor, maar mét huurders. Vanaf het allereerste begin. Dát is het principe van design thinking. En de basis van MarketResponse Design Lab.

Verfrissend, je organisatie in balans met 360MarketResponse™

De samenleving, klanten, markten, ze  veranderen. Concurrenten zitten niet stil. Disruptie ligt op de loer. Dat vraagt om een totaalaanpak. Met 360MarketResponse™ kijken we op een andere manier naar organisaties. We zoomen uit: welke eigen positie neemt je organisatie in (basisplek, relatie met de omgeving), wat is je droom (bezieling), klopt je verhaal (belofte) en zijn je producten en diensten optimaal (bewijs). 360MarketResponse™ toont je nieuwe kansen in de markt. Factbased.

 

Download de Aedes benchmark

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Privacy*