Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Terug naar home

Integrations

ROCX’R verzamelt en harmoniseert klantinteractiegegevens uit elk systeem, plaatst gegevens in de context van de klantreis en verrijkt gegevens actief, waardoor gedetailleerde inzichten ontstaan over elk contactpunt om de reis van elke klant te optimaliseren. CRM-systemen, klantfeedbackplatforms, centrale klantendatabases… ons platform kan worden gekoppeld aan bijna alle systemen.

Onze software is ontwikkeld om te integreren met elk systeem. Het haalt intern beschikbare gegevens op over klantinteracties (zowel digitaal als analoog), transacties en profielen; breed beschikbare externe gegevenssets die klantattitudes, aankoopgedrag en voorkeuren bestrijken, evenals digitaal gedrag, inclusief activiteit op sociale media; en nieuwe gegevenssets over sentiment. Het meet niet alleen klanttevredenheid, CES of NPS, maar de totale ervaring van alle interacties.

Zelfs als jouw systeem hier niet wordt vermeld, kunnen we de mogelijkheden bespreken. Samen zullen we kijken naar de beste manier om gegevens op een slimmere manier te koppelen.

Cloudservices

Platformen, infrastructuur of software

Cloudservices zijn platforms, infrastructuren of software die worden gehost door externe providers en aan gebruikers via internet worden geleverd. Bedrijven implementeren technologische diensten van cloudproviders zoals Amazon Web Services (AWS) of Microsoft Azure voor databases, netwerken en nog veel meer, in plaats van fysieke datacenters en servers zelf te onderhouden. ROCX’R kan worden geïmplementeerd als een SaaS-oplossing voor klanten over de hele wereld in combinatie met verschillende cloudproviders.

CRM

Houd klantgegevens up-to-date en volg elk contact op

Customer Relationship Management (CRM) systemen helpen bedrijven klantgegevens up-to-date te houden en elk contact met hun klanten bij te houden. Deze systemen zijn ontworpen voor bedrijven die klantrelaties en de Customer Lifetime Value (CLV) willen verbeteren. Alle klantgegevens worden opgeslagen in CRM-systemen, en de ROCX’R zet deze gegevens om in nuttige, bruikbare inzichten. We gebruiken klantgegevens zoals chatgesprekken, e-mailgesprekken, CRM-logs en gespreksnotities in combinatie met beschikbare gegevens over een klant, bijvoorbeeld webrecensies en socialemediaberichten. Nu kunnen bedrijven meer dan ooit tevoren beschikken over een volledig klantprofiel met talloze nieuwe actiegerichte inzichten. Dankzij onze Open API kunnen Salesforce of Microsoft Dynamics worden geïntegreerd met andere CRM-systemen.

Platforms

Alles komt samen

Bedrijven gebruiken meerdere platforms en modules die zijn ontworpen om de informatie die ze verzamelen te analyseren, categoriseren en te gebruiken, of het nu gaat om het meten van de tevredenheid van werknemers/klanten of om tekstanalyse zoals de diensten van Medallia. ROCX’R integreert met verschillende feedbackplatforms zoals KCM en Expoints. Samen verzamelen we waardevolle inzichten in de tevredenheid van uw klanten en werknemers via enquêtes. We bieden real-time inzichten met uitgebreide opties voor verbeteringen. ROCX’R transformeert alle ervaringsgegevens in visualisaties en dashboards met op gegevens gebaseerde ondersteuning voor op klanten gerichte organisaties.

Klaar voor de volgende stappen van het verbeteren van CX?