Partner overview
Word partnerHet partnernetwerk van MarketResponse is alles wat je nodig hebt om succesvolle customer experience te bouwen en te leveren. Ontworpen voor bedrijven om echt klantgericht te worden en de groei van het bedrijf nieuw leven in te blazen. Met exclusieve middelen, academische modellen, tools en verbindingen. Samen met onze partners bieden we een breed scala aan diensten, waaronder oplossingen, enquêteplatforms, onderzoek, tools voor klant- en werknemerservaring.
Altuïtion
Optimale interacties met je klanten
Altuïtion is een adviesbureau gespecialiseerd in innovatie- en veranderingsprocessen om de klantervaring en werknemerservaring te verbeteren. De consultants van Altuïtion helpen bedrijven groeien naar een organisatie met een score van 9+ door zich te richten op klant- en werknemersreizen. Samen helpen we bedrijven hun klantreis op een uitstekende manier vorm te geven en deze voortdurend te analyseren en te verbeteren met behulp van datascience, onze ervaring en de technologie van Underlined. Dit resulteert in optimale interactie met je klanten en een 9+ organisatie voor onze klanten wat betreft hun klantervaring.
Essense
CX praktisch en begrijpelijk maken
Essense is een service designbureau dat organisaties verbindt met hun klanten en werknemers en helpt bij het ontwerpen en implementeren van op klanten gerichte diensten. Met zijn ontwerpsysteem en conceptvalidaties creëert Essense samen met zijn klanten consistente en gevalideerde concepten en klantinteracties. Dit stelt organisaties in staat om de juiste prioriteiten te stellen en elke inspanning te laten tellen. Door de expertise van Essense en de technologie van Underlined te combineren, helpen we je organisatie inzicht te krijgen in gegevens, metingen en klant- en bedrijfswaarde om je gewenste CX-verandering vorm te geven. Hierdoor wordt klantgericht werken voor je organisatie praktisch en vooral begrijpelijk.
Expoints
Acties om klantprocessen te verbeteren
Expoints stelt organisaties in staat om te communiceren met hun klanten over de diensten die ze ervaren door gebruik te maken van een Feedback Platform en dashboards. De persoonlijke ondersteuning van Expoints maakt het tot een waardevolle partner voor klant- en werknemersfeedback. Samen stellen we je organisatie in staat om klantfeedback te analyseren met krachtige dashboards om je relevante onderwerpen en categorieën te bieden die je helpen bepalen welke acties je moet ondernemen om (klant)processen te verbeteren. Hierdoor wordt het verbeteren van je klanttevredenheid een beheersbare taak.
KCM
Realtime feedbackbeheer
Om voortdurend inzicht te behouden in de ervaring van klanten en werknemers, biedt KCM een platform waarop meerdere onderzoeksresultaten worden gepresenteerd in dashboards. Met de technologie van Underlined biedt KCM real-time visuele inzichten in verbeterkansen. Op deze manier weet je gemakkelijk wat de verbeterpunten zijn voor je organisatie op het gebied van CX. Bovendien zorgen we ervoor dat je geen belangrijk moment in je klantreis mist, en laten we je zien hoe je nog klantgerichter kunt worden. Hierdoor reageer je altijd op veranderende consumentenverwachtingen en -gedrag.
KSF
Laatste ontwikkelingen in klantcontact
KSF (Klantenservice Federatie) is de Nederlandse branchevereniging voor klantcontact en een expert op het gebied van uitstekend klantcontact. Samen beschikken we over veel kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. We werken actief samen tijdens conferenties en expertbijeenkomsten om KSF-leden en andere organisaties op de hoogte te houden van de nieuwste ontwikkelingen en kansen op het gebied van CX en data science.
Milkymap
Visualiseer en deel customer journeys
Met Customer Journey Mapping en Service Design Thinking vindt Milkymap verbeterpotentieel in processen en leert het werknemers en managers betere keuzes te maken. Het biedt oplossingen om elk touchpoint van de klantreis te ontwerpen en gedetailleerd te visualiseren, met tekst, tevredenheidsindicatoren, afbeeldingen en meer. Samen bieden we oplossingen om klantreizen op een eenvoudige manier te visualiseren en te delen en inzicht te geven in verbeterkansen in je organisatie. Op deze manier stellen we je organisatie in staat om veranderingen in de reis van je klanten te prioriteren.
VANAD Engage
Klantcontact persoonlijk maken
VANAD Engage biedt persoonlijke en digitale oplossingen die klantcontact verbeteren, om elk contact gemakkelijk, persoonlijk en waardevol te maken. Dit doet het door de juiste mensen, technologie, processen en gegevens met elkaar te verbinden. Samen verkleinen we de kloof tussen inzichten uit klantcontact en data science. We verbeteren klantinteracties door data science te gebruiken om ervoor te zorgen dat je echt het verschil kunt maken met onderscheidende klantervaringen. Hierdoor kun je grip krijgen op alle klantinteracties en klantcontact op een meer datagedreven manier beheren.
Wilms & Co – CX Program Management
Succesvol CX implementeren
Jaap Wilms is een ervaren consultant. Jaap ondersteunt, daagt uit en inspireert organisaties om CX succesvol te gebruiken. Hij begeleidt verschillende internationale bedrijven bij grote CX-programma’s, geeft CXPA Masterclasses en was vele jaren de Global Head of NPS bij een grote internationale financiële organisatie. Samen met Wilms & Co bieden we organisaties een complete oplossing voor een (internationaal) CX-programma. We dagen je organisatie uit om nog meer impact en betrokkenheid binnen alle afdelingen te bereiken. Underlined en Wilms & Co geven samen verschillende Masterclasses, zowel in-house als op Nyenrode, JADS en UvA, onder andere.