Direct aan de slag met klantsignalen
Hoe ervaart je klant de klantreis? Uit de gesprekken met klanten kun je enorm veel informatie halen. Die informatie is uiterst waardevolle input om processen te verbeteren, de druk op het klantcontactcenter te verminderen en de klanttevredenheid structureel te vergroten.
ROCX’R Conversation Analytics
ROCX’R Conversational Analytics is de gebruiksvriendelijke en krachtige cloudoplossing voor organisaties die meer uit hun klantgesprekken willen halen. ROCX’R van Underlined analyseert de klantconversaties op alle contactpunten, via verschillende kanalen. Elk telefoongesprek, WhatsApp-bericht en elke e-mail en chat levert waardevolle inzichten op waar je direct mee aan de slag kunt.
Waardevolle inzichten uit alle klantconversaties
Dit intuïtieve CX-cloudplatform stelt je dankzij geavanceerde AI-algoritmes in staat om vroegtijdig trends te signaleren, blokkades weg te nemen en de klant beter van dienst te zijn. Je ontdekt wanneer én waarom klanten contact opnemen, kunt pijnpunten wegnemen, waardoor de druk op het contactcenter afneemt. ROCX’R Conversation Analytics leidt tot:
- meer klanttevredenheid
- minder klantverloop
- meer efficiency in klantcontact
- meer medewerkerstevredenheid
- minder druk op het klantcontactcenter
- structureel lagere kosten
Download nu de brochure
Wil je meer weten over de voordelen van ROCX’R Conversation Analytics voor jouw organisatie? Download de brochure en ontdek hoe je waardevolle inzichten uit alle klantgesprekken haalt, die je direct kunt inzetten om de klantreis te verbeteren, processen te versoepelen en kosten te verminderen.
Download de brochure
"*" geeft vereiste velden aan