Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Terug naar home

E-book Customer Journey Mining

07-02-2023

Waarom zou je dit e-book moeten lezen?

Hoeveel weet je over de klantreis van jouw klanten? Als het gaat om het daadwerkelijk in kaart brengen van de klantreis, is data koning. Elke gegevensbron vertelt zijn eigen verhaal, en samen schetsen ze een compleet beeld van jouw klant. Om succesvol inzicht te geven in de klantreis, is het belangrijk om alle bronnen op de juiste plek te hebben.

Klantreismining is de technologie die je in staat stelt om de punten te begrijpen waarop medewerkers en klanten met elkaar in contact komen. In dit e-book helpen datawetenschapper Henrik Nijkamp en analytics consultant Milou Ehrismann-Keijzers je om de impact van reismining te begrijpen. Ze zullen de methodologieën uitleggen, de rol van tekstmining in klantreismining, en hoe je klantreizen kunt visualiseren om je CX te meten en te verbeteren.

Download het e-book over Customer Journey Mining

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Neem contact op

Eric Mathura
Sales Executive

eric.mathura@marketresponse.nl

+31 6 53 64 05 14

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.