Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Terug naar home

Een geïntegreerde oplossing voor SNS

16-10-2023

SNS Bank (onderdeel van De Volksbank) streeft naar een klantbeleving van 9+ met als doel het verhogen van hun customer effort score (CES) en de Net Promoter Score (NPS) en het verminderen van onnodig contact met klanten. Om deze KPI’s beter te kunnen beheren, moest er meer inzicht worden gecreëerd in de klantrelatie en klantbelevingen.

 

Underlined bracht gegevens samen uit verschillende systemen en afdelingen voor een 360 graden beeld van de klantreis en verschafte inzicht in de verbeterpunten in processen, producten en onderwerpen. Met behulp van tekst mining zijn open teksten gecategoriseerd en inzicht in de klantreis is geleverd. Er is een dashboard gecreëerd dat door elk team in de organisatie wordt gebruikt. Het dashboard maakt duidelijk voor zelfsturende teams en medewerkers wat ze kunnen verbeteren om een hogere klanttevredenheid en NPS te bereiken.

 

“De Text Mining API van Underlined stelt ons in staat om onze inzichten in CX beter in kaart te brengen en echt een verschil te maken voor onze klanten.”

 

Jolien Nelemans & Tamara Mom

Marketeers Customer Experience – Volksbank

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.