Kies voor datagedreven CX zonder issues met privacy en security
Als klantgerichte organisatie wil je je klanten zo persoonlijk mogelijk aanspreken. Dus maak je gebruik van innovatieve CX analytics tools als ROCX’R om individuele wensen en ervaringen nauwkeurig in beeld te krijgen om klanttevredenheid en klantloyaliteit te versterken. Dat lijkt soms op gespannen voet te staan met privacyregels en gegevensveiligheid. Hoe vind je die balans tussen persoonlijk benaderen en privacy beschermen?
Persoonlijk maar niet identificeerbaar
Klanten laten bewust en onbewust gegevens achter bij hun webbezoeken. Die data zijn voor jou als CX-professional, datawetenschapper of ondernemer waardevol. Daarmee kun je namelijk de klantreis volgen en verder verbeteren. Die persoonlijke informatie is niet bedoeld om bezoekers persoonlijk te identificeren. Dat is in strijd met de AVG (GDPR). Het ROCX’R-platform heeft daarvoor de perfecte oplossing.
ROCX’R Personal Identifiable Information (PII) Masker
ROCX’R van Underlined is de innovatieve cloudoplossing die customer interaction data verzamelt en harmoniseert, data in de context van de customer journey plaatst, en deze actief verrijkt met voorspellende inzichten met behulp van AI.
Het ROCX’R-platform heeft nu de PII Masker. Deze nieuwe technologie biedt aanvullende securitymaatregelen om de Personally Identifiable Information (PII) in tekstuele data te maskeren. De oplossing:
• vervangt PII-elementen door generieke labels
• voorkomt negatieve impact van een mogelijk datalek
• zorgt ervoor dat CX volledig in lijn is met de privacywetgeving (AVG)
• kan worden geïmplementeerd als onderdeel van ROCX’R-platform of als aparte tool (via API).
Download de factsheet
Wil je meer weten over de voordelen van de PII Masker van het ROCX’R-platform? Download de factsheet en ontdek welke data wordt gemaskeerd, hoe dat gebeurt en wat dat oplevert voor jouw CX-activiteiten.
Download de gratis factsheet over het PII Masker
"*" geeft vereiste velden aan