Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Terug naar home

Het verbeteren van de CX en het verbinden van acties met bedrijfswaarden voor a.s.r.

16-10-2023

a.s.r. biedt verzekeringspolissen die voldoen aan de behoeften van elke individuele klant. Daarom is het voor a.s.r. uiterst belangrijk om te weten wat klanten belangrijk vinden, op welke gebieden ze hun klanttevredenheid kunnen verbeteren en wat het effect is van die verbeteringen. a.s.r. heeft samengewerkt met Underlined om een beter inzicht te krijgen in CX.

Het Insights Framework biedt a.s.r. de mogelijkheid om alle klantinteractiegegevens uit verschillende bronnen te koppelen aan de levenscyclus, waarbij gegevens in de context van de klantreis worden geplaatst. Underlined heeft een framework met inzichten geleverd, waardoor diepgaande kennis wordt verkregen over elk aanrakingspunt in de klantreis. Op deze manier wordt omnichannel inzicht geboden in klantcontact en waardering over de hele levenscyclus van de klant.

Als gevolg hiervan kan het management effectief toezicht houden op hun KPI’s en de meest aantrekkelijke verbeteringen implementeren. Voortdurend waarde leveren voor klanten via meerdere contactkanalen, investeringen in CX beter optimaliseren en tegelijkertijd werken aan bedrijfseffecten.