Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Terug naar home

Het verbeteren van de CX en het verbinden van acties met bedrijfswaarden voor a.s.r.

16-10-2023

a.s.r. biedt verzekeringspolissen die voldoen aan de behoeften van elke individuele klant. Daarom is het voor a.s.r. uiterst belangrijk om te weten wat klanten belangrijk vinden, op welke gebieden ze hun klanttevredenheid kunnen verbeteren en wat het effect is van die verbeteringen. a.s.r. heeft samengewerkt met Underlined om een beter inzicht te krijgen in CX.

Het Insights Framework biedt a.s.r. de mogelijkheid om alle klantinteractiegegevens uit verschillende bronnen te koppelen aan de levenscyclus, waarbij gegevens in de context van de klantreis worden geplaatst. Underlined heeft een framework met inzichten geleverd, waardoor diepgaande kennis wordt verkregen over elk aanrakingspunt in de klantreis. Op deze manier wordt omnichannel inzicht geboden in klantcontact en waardering over de hele levenscyclus van de klant.

Als gevolg hiervan kan het management effectief toezicht houden op hun KPI’s en de meest aantrekkelijke verbeteringen implementeren. Voortdurend waarde leveren voor klanten via meerdere contactkanalen, investeringen in CX beter optimaliseren en tegelijkertijd werken aan bedrijfseffecten.

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.