Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Terug naar home

ROCX’R

Take the tour

Maximaliseer klanttevredenheid en bedrijfswaarde met krachtige CX inzichten

1

Optimaliseer elke customer journey

  • Verzamel en harmoniseer klantinteractiegegevens
  • Plaats data in de context van de klantreis

2

Toename van klanttevredenheid

  • Ontdek hoge-impact customer journeys die leiden tot tevreden klanten
  • Gebruik inzichten om customer journeys te optimaliseren

3

Meer klantenloyaliteit, minder churn

  • Activeer loyaliteit door inzicht te krijgen in de motivaties van uw klanten en daarop in te spelen
  • Bereik gemiddeld een vermindering van churn van 10 tot 15%

4

Lagere operationele kosten

  • Detecteer redenen voor klantcontact en automatiseer ze
  • Verlaag de eerstelijnsafhandeling door klantenserviceagenten met 80%

 

ROCX’R

Maximaliseer klanttevredenheid en bedrijfswaarde

Onze innovatieve cloudoplossing verzamelt en harmoniseert klantinteractiegegevens, plaatst gegevens in de context van de customer journey en verrijkt die gegevens actief met voorspellende inzichten met behulp van artificial intelligence. Dit levert slimme en gedetailleerde real-time inzichten op over elk contactpunt in de customer journey. De inzichten kunnen worden gebruikt om de reis van elke klant te optimaliseren voor meetbare verbeteringen in CX. ROCX’R staat open voor alle klantgegevensbronnen. Hoe meer klantgegevensbronnen zijn aangesloten, hoe rijker de CX-inzichten zullen zijn.

Data Extraction & Data Harvesting

Haal data uit bronnen

Haal gegevens uit bronnen (CRM, DMP/CDP, CLV & VoC) en zet ongestructureerde klantfeedbackgegevens om in gestructureerde gegevens voor migratie en analyse. De gegevens worden verfijnd en kunnen worden opgeslagen en verder geanalyseerd.
Haal automatisch klant- en feedbackgegevens op van websites, CRM en andere bronnen met een klein script. Verzamel, sla op, maskeer en maak klantgegevens doorzoekbaar op één enkele locatie voor inzichten, personalisaties en advertenties.

CX Enrichment

Maak klantgegevens nuttiger

Maak klantgegevens nuttiger door waarde toe te voegen en verschaf informatie met context. Neem raw data points en combineer ze, maak gegevens begrijpelijk, bruikbaar en nuttig voor het koesteren van klanten.

CX Insights

Optimaliseer producten en creëer voordelen voor consumenten

Krijg bruikbare inzichten in de behoeften van klanten om producten te optimaliseren en voordelen voor consumenten te creëren. Stem de behoeften van klanten af op zakelijke doelstellingen voor betere ervaringen en activatie op de juiste momenten op alle contactpunten.

PII Masking – Maskeer persoonsgegevens

Onze software omvat PII-maskering om persoonlijke gegevens te beschermen, waarbij de veiligheid wordt gewaarborgd zonder de bruikbaarheid voor analyse en ontwikkeling in gevaar te brengen. Deze techniek verbergt identificeerbare informatie door deze te wijzigen of te vervangen, waardoor de gegevensbeveiliging zelfs in het geval van een inbreuk behouden blijft. Het zorgt ervoor dat persoonlijke details, zoals namen of IP-adressen, worden omgezet in een niet-traceerbaar formaat, waarbij de integriteit en structurele eigenschappen van de gegevens voor interne processen behouden blijven. Dit garandeert zowel privacy als functionaliteit. Meer informatie vind je in de brochure.

9+ voor de Customer Experience van SNS

“Met de Text Mining API van Underlined kunnen we onze CX-inzichten beter in kaart brengen en echt een verschil maken voor onze klanten.”

Jolien Nelemans & Tamara Mom, Marketeers Customer Experience – Volksbank

Meer klantcases

Klaar om de volgende stappen te nemen voor het verbeteren van je CX?