Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Terug naar home

Verminder klantcontact,
verbeter klanttevredenheid

Vraag demo aan

Lange wachttijden, ontevreden klanten en een hoog verloop onder medewerkers. Het zijn uitdagingen waar iedere klantenservice mee worstelt. Om de werkdruk te verlagen en grip te krijgen op klantinteracties, wil je begrijpen welke acties je kunt ondernemen om klanten beter te ondersteunen. Daarvoor heb je diepgaande kennis nodig van de gesprekken met je klanten. Dat kan met Conversational Analytics.

Ontdek Conversational Analytics

Met Conversational Analytics kun je gemeenschappelijke thema’s detecteren binnen specifieke gebieden van de klantreis. Zo krijg je diepgaande inzichten uit gespreksgegevens, waardoor je patronen, trends en sentiment in klantinteracties kunt ontdekken. 

Ontdek in onze demo zelf hoe Conversational Analytics jouw organisatie kan helpen om klantcontact te verminderen en de klanttevredenheid te verbeteren.

Begrijp je klanten als nooit tevoren

customer experience

Begrijp wanneer klanten contact met je opnemen en waarover ze contact met je opnemen. Ontdek wat je moet weten om de klantervaring te verbeteren en de bedrijfsvoering te optimaliseren met intuïtieve dashboards en gegevensvisualisaties, geavanceerde zoekmogelijkheden en kant-en-klare modellen.

customer experience

Dit heeft Conversational Analytics jou te bieden

Dit maakt CA uniek en waardevol:

  • Verzamel feedback van klanten en monitor operaties voor verbetering
  • Begrijp klantmeningen door data te combineren en te analyseren
  • Krijg visuele inzichten in klantbehoeften en gebruik modellen voor effectieve actieprioritering
  • Behoud controle over klantcontacten met zelf ontwikkelde AI-modellen
  • Implementeer kwaliteitsverbeteringen op basis van gespreksanalyses
  • Identificeer veelvoorkomende gespreksonderwerpen en verbeter je dienstverlening
  • Ondersteun je contactcenter met coaching en verbeteringsevaluatie op basis van actuele data

Zie Conversational Analytics in actie!

Mis deze kans niet om te ontdekken hoe Conversational Analytics jouw organisatie naar een hoger niveau kan tillen. Vul het onderstaande formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 

Vraag nu een demo aan

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*