Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Alle resultaten
Terug naar home

Verminder klantcontact,
verbeter klanttevredenheid

Vraag demo aan

Lange wachttijden, ontevreden klanten en een hoog verloop onder medewerkers. Het zijn uitdagingen waar iedere klantenservice mee worstelt. Om de werkdruk te verlagen en grip te krijgen op klantinteracties, wil je begrijpen welke acties je kunt ondernemen om klanten beter te ondersteunen. Daarvoor heb je diepgaande kennis nodig van de gesprekken met je klanten. Dat kan met Conversational Analytics.

Ontdek Conversational Analytics

Met Conversational Analytics kun je gemeenschappelijke thema’s detecteren binnen specifieke gebieden van de klantreis. Zo krijg je diepgaande inzichten uit gespreksgegevens, waardoor je patronen, trends en sentiment in klantinteracties kunt ontdekken. 

Ontdek in onze demo zelf hoe Conversational Analytics jouw organisatie kan helpen om klantcontact te verminderen en de klanttevredenheid te verbeteren.

Begrijp je klanten als nooit tevoren

customer experience

Begrijp wanneer klanten contact met je opnemen en waarover ze contact met je opnemen. Ontdek wat je moet weten om de klantervaring te verbeteren en de bedrijfsvoering te optimaliseren met intuïtieve dashboards en gegevensvisualisaties, geavanceerde zoekmogelijkheden en kant-en-klare modellen.

customer experience

Dit heeft Conversational Analytics jou te bieden

Dit maakt CA uniek en waardevol:

  • Verzamel feedback van klanten en monitor operaties voor verbetering
  • Begrijp klantmeningen door data te combineren en te analyseren
  • Krijg visuele inzichten in klantbehoeften en gebruik modellen voor effectieve actieprioritering
  • Behoud controle over klantcontacten met zelf ontwikkelde AI-modellen
  • Implementeer kwaliteitsverbeteringen op basis van gespreksanalyses
  • Identificeer veelvoorkomende gespreksonderwerpen en verbeter je dienstverlening
  • Ondersteun je contactcenter met coaching en verbeteringsevaluatie op basis van actuele data

Zie Conversational Analytics in actie!

Mis deze kans niet om te ontdekken hoe Conversational Analytics jouw organisatie naar een hoger niveau kan tillen. Vul het onderstaande formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. 

Vraag nu een demo aan

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Wij geven om jouw privacy

Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur- en marketingdoeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kunt je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in onze privacy-statement.

Powered by WP Brothers

Kies je privacyvoorkeuren

Via de cookieverklaring op onze website kun je jouw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In ons privacybeleid vind je meer informatie over wie we zijn, hoe je contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken.

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen onze website bruikbaarder te maken, door basisfuncties als pagina-navigatie en toegang tot beveiligde gedeelten van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Voorkeuren

Voorkeurscookies zorgen ervoor dat de website informatie kan onthouden die van invloed is op het gedrag en de vormgeving van de website, zoals de taal van je voorkeur of de regio waar je woont.

Statistieken

Statistische cookies helpen ons begrijpen hoe de website wordt gebruikt, door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren. Met deze informatie kunnen wij onze site blijven verbeteren voor optimaal gebruik.

Marketing

Marketingcookies gebruiken we om relevante content en advertenties te tonen op andere websites die je bezoekt, die zijn toegespitst op jouw interesses.