Analyseer en verbeter continue de customer journey
Alleen als je precies weet wat klanten meemaken in de hele klantreis, kun je onduidelijkheden en pijnpunten wegnemen en inspelen op specifieke en persoonlijke wensen en behoeften. Zo kun je klanten een soepele, prettige en bevredigende ervaring bieden, elke keer als ze contact hebben met jouw organisatie.
ROCX’R Journey Analytics
Customer Journey Analytics is een zeer gebruiksvriendelijk platform, waarin je de gehele klantrelatie en de afzonderlijke fases kunt monitoren en verbeteren, op elk contactpunt. Data wordt automatisch geanalyseerd en verrijkt en dankzij de CX-inzichten kun je de customer journeys optimaliseren. Bovendien zie je direct wat de impact is van je aanpassingen, op de customer journey en op de resultaten.
Realtime inzicht in klantervaring
Het platform is ontwikkeld op Microsoft Azure en integreert naadloos met onder meer de CRM- en DMP-applicaties van Microsoft. Customer Journey Analytics biedt daarbij standaard BI-templates om de customer journey te visualiseren. ROCX’R Customer Journey Analytics levert:
- 360 graden klantinzicht
- persoonlijkere klantervaring
- direct aan de slag met verbeteringen
- altijd inzicht in wie wanneer waarom contact opneemt
Download nu de brochure
Wil je meer weten over de voordelen van Underlined Customer Journey Analytics voor jouw organisatie? Download de brochure en ontdek hoe je waardevolle inzichten uit alle klantgesprekken haalt, die je direct kunt inzetten om de customer journey te verbeteren, processen te versoepelen en kosten te verminderen.
Download de brochure
"*" geeft vereiste velden aan