Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Voorgestelde trefwoorden
Gerelateerde pagina's
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde cases
Gerelateerde downloads
Gerelateerde evenementen
Alle resultaten
Terug naar home

Begrijp, reduceer en optimaliseer klantgesprekken

07-01-2024

Hoe Conversation Analytics helpt om contactcentra beter en slimmer te laten werken

Contactcentra staan voor aanzienlijke uitdagingen, van stijgende kosten tot personeelstekorten. Het overwinnen van deze uitdagingen begint met het verminderen van het verkeer naar je contactcentrum. Dit e-book bespreekt hoe Conversational Analytics contactcentra voorziet van de inzichten die ze nodig hebben om hun operaties te optimaliseren. Simpelweg door conversatiegegevens te analyseren, van telefoongesprekken tot WhatsApp-berichten, en actiegerichte inzichten te genereren.

Leer hoe Conversation Analytics:

  • de onderliggende redenen voor herhaalverkeer en nutteloze oproepen detecteert
  • pijnpunten en kansen voor commerciële groei identificeert
  • werknemersprestaties stimuleert met inzichten uit Kwaliteitsmanagement

Download het e-book over Conversational Analytics

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*

Neem contact op

Eric Mathura
Sales Executive

eric.mathura@marketresponse.nl

+31 6 53 64 05 14